Sikke en start på året...... Min mand har en anden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2016

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Det var ikke en rar måde at starte 2016 på. Uanset hvordan jeres forhold har været, så er det virkelig en usympatisk måde din mand behandler dig på. Jeg holder med flere af de andre med hensyn til, at din mand må rykke ud af jeres hus. Du skal tænke på dig selv og gøre hvad DU har brug for! Det samme gælder i forhold til at give hendes ægtemand besked. 

Jeg sender dig det varmeste knus! 

Vh. Louise

Tak, nej det er bestemt ikke den start på et nyt år som jeg havde forestillet mig... Tværtimod.

Jeg tænker og tænker med kommer ingen vegne... Hvem der bare kunne skrue tiden lidt frem og så vide hvad der var det rigtige at gøre 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2016

Mamalou

Anonym skriver:

Tak, nej det er bestemt ikke den start på et nyt år som jeg havde forestillet mig... Tværtimod.

Jeg tænker og tænker med kommer ingen vegne... Hvem der bare kunne skrue tiden lidt frem og så vide hvad der var det rigtige at gøre 

Det ville bestemt være rart i en situation som denne. Det du vil det ene øjeblik vil du måske ikke i det næste. Du skal finde ud af hvad du vil og træffe beslutningerne ud fra det. Brug den tid du har behov for og send ham afsted hvis du har behov for det! 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Det ville bestemt være rart i en situation som denne. Det du vil det ene øjeblik vil du måske ikke i det næste. Du skal finde ud af hvad du vil og træffe beslutningerne ud fra det. Brug den tid du har behov for og send ham afsted hvis du har behov for det! 

Tak, tror jeg kommer til at bruge de næste dage på at tænke og tænke.... Fedt at skal på arbejde mandag og fortælle alle at : ja vi havde en super nytårs ferie 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Mulle0802

Sikke noget 

Det er en svær situation at stå i. Men jeg må sige, det lyder ikke til at fortryder det han har gjort? Er der så noget at bygge videre på? Hvis I fortsatte - ville du kunne stole på ham igen, han har ikke kun gjort det en gang men flere gange.

Jeg er selv skilsmissebarn - Det er ikke at fortrække at ens forældre bliver sammen, hvis begge ikke er glade 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Lilotte87

Først et kæmpe kram!

Jeg ved at jeg ville tilgive, hvis min mand en enkelt nat i fuldskab knaldede en anden. Men jeg ville ikke kunne tilgive et langvarigt bedrag, som det du er udsat for. Han burde jo ligge på sine grædende knæ og tigge nu, hvis han var oprigtig ked af det. 

Det er kun dig der ved hvad du skal gøre, men giv dig selv det løfte IKKE at dø som bitterfisse! Det gjorde min oldemor. Hun tilgav aldrig min oldefars utroskab og levede i 45 år med en dyb vrede mod sin mand og hvor er det trist. Så er det bedre at gå. 

Jeg ville kontakte kvindens mand uden tvivl!

Anmeld Citér

2. januar 2016

Anonym

Sikke en start på året. Jeg ville helt sikkert kontakte manden!! Nej du kender ikke til deres forhold osv men det er ikke dit problem, manden fortjener at vide hvad hun har lavet.

Anmeld Citér

2. januar 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Sikke en start på året. Jeg ville helt sikkert kontakte manden!! Nej du kender ikke til deres forhold osv men det er ikke dit problem, manden fortjener at vide hvad hun har lavet.

Det kan da netop blive hendes problem. Hvad nu hvis manden banker elskerinden? Så kan TS have det på samvittigheden! 

Jeg ville ikke kontakte manden men bekymre mig om mig selv og mit ægteskab. 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Christine

Anonym skriver:

Tak for kram... de er virkelig tiltrængte.

Kæmper en brav kamp mellem at springe i luften af raseri og ligge mig i fosterstilling og tude. Lige nu går jeg vidst mest rundt i en lille boble af fortvivlelse.. 

Opdagede det da jeg læste nytårs hilsner på hans telefon fra venner. Han rakte mig telefonen for at læse dem, alt i mens der tikkede en besked ind jeg nok ikke skulle have set. så sad jeg der, omgivet af fælles venner og børn 

Holdt facaden og sagde ingenting på det tidspunkt. Kiggedederes øvrige beskeder sammen i går morges, og kan se det har stået på i nogle månedet. og at alt i mens vi fejrede jul med familie og nytår med fælles vennepar, har han siddet og skrevet med hende... Det var givetvis ikke i orden at læse deres beskeder, men vi har ikke koder og andet på telefonerne, og bruger jævnligt hinandens telefoner.

Vi talte sammen igår aftes, eller jeg talte han sad mest og kiggede ned i sofaen. Han ved ikke hvad han vil, han ved ikke om det er noget alvorligt i mellem dem, og mest af alt lyver han i forhold til hvad jeg jo har læst.

det hele virker MEGET uoverskueligt ligenu :-(

Kæmpe kram!!!

Ingen ved hvordan jeres forhold er, så i virkeligheden kan ingen råde dig (og det ved jeg heller ikke om du ønsker). Men hvis jeg må være ærlig, så lyder det som om han har følelser for hende den anden. Jeg ved ikke om det er værre eller bedre, men jeg siger det også bare for at du kan forberede dig på hvis det slet ikke er dit valg om i skal fortsætte.

Jeg tror vi alle har en formodning om hvad vi selv ville gøre i din situation, men det er jo ikke sikkert det passer når man så bliver kastet ud i det lige pludseligt. Uanset hvad du vælger, så synes jeg det er forståeligt (hvis det giver mening).

Jeg synes du har været super sej, jeg tror ikke jeg kunne holde hovedet koldt i situationen hvor du fandt ud af det. Det må virkelig kræve en enorm (vilje)styrke, så jeg er sikker på du nok skal komme helskindet ud på den anden side, uanset hvad fremtiden bringer for jeres forhold.

Held og lykke 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Christine

Anonym skriver:

har virkelig brug for at få luft og for et par råd. 

Skriver anonymt da jeg ikke kan overskue andet, så hvis nogen genkender mig i tråden, så vær sød at lade mig forblive anonym lidt endnu.

Sagen er den at jeg nytårs nat fandt ud af min mand ser en anden  I bagklogskab kan jeg pludselig godt se signalerne, men alligevel totalt overrasket at han rent faktisk er mig utro. Vores ægteskab er på mange måder mere fornuft end følelse, men det her havde jeg nu alligevel aldrig troet han vil gøre mod os.

Jeg konfronterede ham med det nytårs morgen og efter lidt fjumrede løgne indrømmede ham at 'Joeeee han havde en anden ved siden af os' Det er en fra hans arbejde som han har knaldet på parkeringspladser rundt om og givetvis også på arbejde... Har helt kvalme over at tænke på at jeg har siddet herhjemme med ungerne og ventet på han skulle få fri, fordi han for Gud ved hvilken gang er forsinket.. Nu ved jeg jo hvad der har opholdt ham 

Vi har været sammen i mange år, har børn, hus, biler, hund og alt hvad der eller hører med til en familie.  Vi bor i en forholdsvis lille by og heldigvis er det ikke en fra byen, hun bor en times tid fra os.

Hun er også gift og har børn, og jeg er ligenu gevaldigt i tvivl om jeg skal kontakte hendes mand og fortælle ham hvad der foregår? Tænker hendes familie jo går rundt på samme måde som jeg har gjort.... Ville i gøre det?

Ligenu har jeg mest lyst til at pakke mine og børnenes ting og skride, så kan han sejle sin egen sø med hende den anden. Men har ingen steder at tage hen... Og det ville heller ikke være fair overfor ungerne ( de er 9 og 11) at rode dem ind i det her kaos før jeg er mere afklaret..

Hvad fanden stiller jeg op nu?

åh hvor kan et år da bare starte dumt og alt andet end som man kunne ønske sig.

det blev en lang smørre, tak fordi du læste med..... 

Glemte at tilføje:  Jeg synes ikke du skal sige noget til hendes mand. Hun er et kæmpe kvaj og Ja, hendes mand burde have lov at vide det. Men det er ikke dit problem og du risikerer jo at du som budbringeren får problemer og du har jo selv nok at se til nu. Men håber det bedste for jer alle!

Anmeld Citér

2. januar 2016

Anonym trådstarter

Hendes mand har skrevet til mig på facebook..... for at fortælle mig at hans kone vist ses med min mand.....

Øh ja det kan man vist rolig sige..

Så nu skal jeg da ikke bekymre mig om hvorvidt han sidder intetvidende tilbage. Det gør han bestemt ikke.

Så nu skal jeg da ikke blive enig med mig selv om hvorvidt jeg skal gøre noget der.

Så skal jeg bare hitte ud af hvad jeg gør med mit og børnenes fremtid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.