Mit barns far er hashmisbruger-Samvær?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2015

Sedigfor

Heksemutter skriver:

Jeg har ikke sagt, at man ikke er påvirket. Men jeg tror nu ikke, at hashrygning ændrer på personligheden, hvorfor skulle det det?

I forhold til opmærksomhed er jeg enig i, at det har en indflydelse, men jeg tror der er en væsentlig forskel på, om man bare ryger en lille smule, eller om man sidder i en kæmpe skævert. Min far har ihvertfald aldrig haft problemer med at tage sig af os, heller ikke i kristiske situationer. Men han ryger heller ikke særlig meget af gangen.

Det ændre på ens personlighed, det er selvfølgelig os forskelligt, jeg røg hver weekend og nogle gange i hverdagene, min familie ku ikke kende mig da jeg røg hash, selv ikke de dage jeg ikke røg da det er i kroppen nogle dage frem men man mærker det bare ikke da skævheden " kun " vare to timer hvis man ryger lidt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sprit25 skriver:

Men så komme påvirket med ambulance? Det synes jeg faktisk heller ikke er optimalt

Tja - tror nu de fleste bliver ret hurtigt sig selv når noget livstruende sker. 

Derudover havde jeg en veninde som røg hash fast og jeg kunne inter forskel se eller mærke. Det syntes hun heller ikke selv - det var nærmest blevet som en cigaret for hende, men hun kunne bare ikke undvære det på daværende tidspunkt. 

Så det er ikke fordi at det er ensbetydende med at personen sidder total skæv og griner helt vildt eller hallucinerer eller lignende 

Anmeld Citér

28. december 2015

Sprit25

mor:) skriver:

Derudover havde jeg en veninde som røg hash fast og jeg kunne inter forskel se eller mærke. Det syntes hun heller ikke selv - det var nærmest blevet som en cigaret for hende, men hun kunne bare ikke undvære det på daværende tidspunkt. 

Så det er ikke fordi at det er ensbetydende med at personen sidder total skæv og griner helt vildt eller hallucinerer eller lignende 

At hun ikke bliver påvirket vidner da om noget at hun har et problem! 

Men lad os stoppe. Jeg ser elstremt hårdt på stoffer og mener det ikke skal være i nærheden af børn

Anmeld Citér

28. december 2015

alenemor42

mor:) skriver:

Hun ændrede sig nok ikke fordi du kun har kendt hende skæv 

Anmeld Citér

28. december 2015

alenemor42

Sprit25 skriver:

Men lad os stoppe. Jeg ser elstremt hårdt på stoffer og mener det ikke skal være i nærheden af børn

Fuldstændig enig ! 

...... igen 

Anmeld Citér

28. december 2015

Sprit25

alenemor42 skriver:

Fuldstændig enig ! 

...... igen 

2 ud af 1000 det er da okay

Anmeld Citér

28. december 2015

Sprit25 skriver:

Yep hun var afhængig - men hun ændrede ikke personligheden og var heller ikke ude af stand til at samtale, vurdere en situation eller vide at hun ikke må køre bil. 

Anmeld Citér

28. december 2015

alenemor42 skriver:

Hun ændrede sig nok ikke fordi du kun har kendt hende skæv 

Nope

Anmeld Citér

28. december 2015

Heksemutter

Sedigfor skriver:

Det ændre på ens personlighed, det er selvfølgelig os forskelligt, jeg røg hver weekend og nogle gange i hverdagene, min familie ku ikke kende mig da jeg røg hash, selv ikke de dage jeg ikke røg da det er i kroppen nogle dage frem men man mærker det bare ikke da skævheden " kun " vare to timer hvis man ryger lidt. 

Altså sådan som jeg forstår det du skriver, så mener du, at du ændrede personlighed fordi du havde THC i kroppen? For det har jeg altså meget svært ved at tro på kan være rigtigt. Jeg tænker, at det må have været nogle andre faktorer i dit liv, der har gjort at du ændrede dig i den periode.

Anmeld Citér

28. december 2015

Heksemutter

Sprit25 skriver:

Mener du så heller ikke at man må tage et glas vin til maden, når man har børn?

Jeg er bare nysgerrig, jeg synes tit man oplever, at folk har et meget sort/hvidt syn på hash, mens alkohol i langt højere grad er ok.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.