Nabo til sexdømt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2015

Kay

Anonym skriver:

At han omgåes børn, selvom hans dom lyder på, at han ikke må. Så jo han har skam gjort noget.

Derudover er det begrænset hvor mange detaljer jeg kan give. vil ikke genkendes.

Men har du eller andre et bud på det jeg spurgte om?

Du skal være 100% sikker på at det er ham der har gjort det

men svaret på dit spørgsmål 

hvis du vil være anonym så skal du ingen stæder skrive dit navn eller hvor du bor eller ord som nabo osv for han har lov til at læse/få en kopi af anmeldelsen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg troede ikke du var sikker på det var ham? Hvis du er usikker på om det er ham, så håber jeg du ved hvor ødelæggende det kan være for ham at få en anmeldelse og at det faktisk er ulovligt at lave falske anmeldelser, som det jo vil.være hvis du ikke er sikker på det er ham.

Det er jo ikke ulovligt at omgås børn medmindre man har en dom. Synes der går heksejagt og massehysteri i den her tråd, uden at der er en kæft der ved om det har noget på sig. Dét synes jeg er skræmmende.

Jeg prøver heller ikke at være ufølsom, men derimod at mane til besindighed. Det er virkelig alvorlige anklager og der synes jeg der skal mere til end at man har hørt at nogen har hørt at en der KUNNE matche naboens beskrivelse, er pædofil 

Jeg synes folk i tråden har taget det alvorligt, og at svarene er givet ud fra at han er dømt, eller givet gode råd til hvordan jeg kunne finde ud af om det var ham.

Du og andre har manet til besindighed. Helt fair med forskellige svar.

De børn der opholder sig hos ham er dem jeg tænker mest på.

Jeg tænker på alle dem herinde, der vil anmelde socialt bedrageri, når der har været tråde om dette. Men en (mulig) dømt pædofil, han skal skånes. Hvad blev der af "hellere anmeld en gang for meget end for lidt".

Du skriver om heksejagt. Det er derfor jeg har valgt poliriet, i stedet for at spørge forskellige mennesker om de ved noget om sagen.

Men igen, skriver man sit navn på anmeldelsen?

Anmeld Citér

21. december 2015

Kay

Anonym skriver:

Jeg synes folk i tråden har taget det alvorligt, og at svarene er givet ud fra at han er dømt, eller givet gode råd til hvordan jeg kunne finde ud af om det var ham.

Jeg tænker på alle dem herinde, der vil anmelde socialt bedrageri, når der har været tråde om dette. Men en (mulig) dømt pædofil, han skal skånes. Hvad blev der af "hellere anmeld en gang for meget end for lidt".

Du skriver om heksejagt. Det er derfor jeg har valgt poliriet, i stedet for at spørge forskellige mennesker om de ved noget om sagen.

Læs mit svar så får du svar på dit spørgsmål

Anmeld Citér

21. december 2015

nadhja

MorTil3+ skriver:

Det her er så en lidt anden situation men for noget tid siden så min mand og jeg at en af håndværkerne ovre i børnehaven/skolen var dømt sexforbryder, vi kendte de børn han havde pillet ved. Vi kontakter derefter ledelsen i institionen og fortæller hva vi ved og vi ikke er trygge ved at han skal arbejde sådan et sted. Ledelsen tager så fat i firmaet som åbenbart ikke kender til mandens baggrund da han er i jobpraktik fra kommunen. Der bliver så ringet til kommunen og de bekræfter så at det vi fortæller er korrekt og vil nu finde en anden praktik til manden. Imellemtiden med alt det ringeri her er manden så stukket af da han jo godt kendte os og da han havde set at vi havde fået øje på ham stak halen mellem benene. Men hvad fanden laver kommunen når de sender sådan en mand ud og arbejde i en børnehave/skole. 

det er jo hoved-rystende...

Anmeld Citér

21. december 2015

Lotus86

Anonym skriver:

Kontaktede du nogensinde politiet for at høre

om de kunne hjælpe dig med at be- eller afkræfte din mistanke?

Personligt synes jeg det er forkert at melde en mand for noget så grimt, når du ikke er sikker på, at det er ham. Hvad med i stedet at kontakte politiet, fortælle dem om din mistanke, og sig at du for nyligt har set, at han hr haft to børn alene derinde, så rykker de jo nok ud hvis det er ham. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.