Jeg er blevet stillet i en frygtelig situation.
Vi har en nabo. En flink mand, dog lidt påtrængende. Han mangler forståelse for at jeg ikke altid har tid til at snakke. Han er meget nysgerrig, og jeg er meget privat og vil ikke fortælle alt om mit liv, til nogen jeg ikke kender.
Vi passer hans dyr, når han ikke er hjemme, og det har jeg selv tilbudt for jeg elsker dyr. Mange gange har han uopfordret sagt til min datter, at hun gerne må komme ind og gå en tur med hans hund.
Selv om jeg egentlig godt kan lide ham, har der hele tiden været et eller andet ved ham jeg ikke bryder mig om, men jeg kan ikke sætte en finger på hvad.
Han har ikke boet der så længe, og efter han er flyttet ind han min ældste søn fået en kæreste. De er på besøg hos os, og jeg fortæller hende at naboen har sagt, at han kender hende og hendes mor.
Min søns kæreste siger, jamen er det HAM. Han er jo dømt for sexuelle krænkelser på flere børn, og må ikke arbejde med børn+fængsel. Jeg siger er du sikker? Og vi snakker længe om det. Jeg kan godt huske sagen, men vidste jo ikke hvem det drejede sig om. Jeg googlede hele aften nat, og detsvære passer det hele på ham. Alder, arbejde, sted, tidspunkt osv.
Jeg er bange, og ved ikke hvad jeg skal stille op. Det er måske svært at finde sammenhæng i det jeg har skrevet, men jeg er helt ude af den? Nogen råd til hvad jeg kan gøre?
Jeg snakker normalt med ham flere gange i ugen, men mit syn på ham kan det nogensinde blive det samme? Hvis det er ham, vil jeg selvfølgelig ikke snakke mere med ham og mine børn heller ikke. Men hvordan kan jeg vide om det ER ham. Som sagt, alt tyder på det. Jeg lader ikke tvivlen komme andre tilgode, folk skal bevise de er gode. -Han har indtil nu kun været venlig, og meget nem at have som nabo. Vi bor tæt, så jeg kan ikke undgå ham når jeg går ud af huset, skal forbi ham. Hvad siger jeg hvis jeg møder ham? Lader som ingenting?
HJÆLP