Anonym skriver:
Ihhhh skal først starte på arbejde igen april 2016.
Min søn skal starte i vuggestue her til dec. Men alle omgivelser giver mig dårlig samvittighed fordi at det er for tidligt(7mdr)
Jeg ved ikke hvordan jeg skal pakke det ind men jeg HADER barsel det er bare slet ikke okay og sige.... Elsker min søn overalt, men savner mit arbejde og mit gamle liv...
Føler aldrig jeg kommer ud af den bobbel her...
ved ikke hvor længe jeg skal lade min søn være i vuggestue og hvor tit for alle siger til mig hvorfor du skal jo ikke arbejde....
Du er ikke den eneste! Og det er OKAY at have det sådan!
Min datter startede 2/11 i dagpleje, og var lige blevet 8 mdr. så jeg er også startet på job igen. Og jeg ELSKER det! 
Jeg arbejder kun 22 timer/uge frem til januar, så hun har 4 dage fra 8.20-14.35. Det passer vores familie fint, for jeg synes stadig hun er lille jo! Hun spiser dog alm. mad, kravler og kan gå med gåvogn. Så hun er ret "mobil".. Jeg ville dog have svært ved at aflevere mit så lille barn i VS, for det er bare slet ikke mig med så stort sted og skiftende personale. 
Det eneste jeg ikke forstår ved dit indlæg er at din datter starter i VS nu her? Men du skal gå hjemme indtil april selvom hun er afsted? 
Jeg ville ikke sende mit barn afsted hvis jeg bare gik derhjemme, men hvis det er fordi du gerne vil tilbage på job, så ring da og tag en snak med din chef om du evt. kan komme på job et par dage om ugen, og så holde barsel resten af tiden. Man kan godt splitte barselsdagpenge op, man behøver ikke være på fuldtidsbarsel..
Anmeld
Citér