Anonym skriver:
Nej lige præcis !!!
Når det her tænder i kræft har jeg 600kr til ALT 
hvad helved ska der ske? Hvad tænker de på?
Jeg har i forvejen ikke tv pakker, bil, osv - har mobil.
Håber, at det er ok med et par spørgsmål....
Jeg kender ikke til kontanthjælpssystemet, og derfor er det så nemt at sidde med sin fede hyre hver måned og sige "de kan bare finde sig et job!".
Hvordan opleves det fra din side?
Har du uddannelse, og hvorfor får du ikke dagpenge? Har du modtaget KH længe? Er du villig til at flytte for et job?
Jeg spørger, fordi jeg bor i det såkaldte vandkantsDanmark, hvor det skulle være svært at få arbejde, realiteten er dog, at de få større produktionsvirksomheder, vi har her i området, hungrer efter arbejdskraft (og er nødsaget til at bruge polakkere og tyskere uden de store danskkundskaber). Min opfattelse er så (og det er her, du måske kunne gøre mig klogere), at der sidder rigtig mange fast i storbyerne, der ikke er interesserede i at flytte sig 100 meter hverken fysisk eller psykisk for at gøre livssituationen bedre, de sidder i vanvittig dyre lejligheder, hvor de kunne leje et nyere hus i vores område for de samme penge og så ovenikøbet have bil og penge til opsparing.
Vil også gerne have svar fra andre end trådstarter, hvis de også kender til systemet.
Anmeld
Citér