Problemet er at de få der ikke vil, laver de konsekvenser for dem der gerne vil....
Men jeg undre mig over hvorfor man får mere på kh end på dagpenge.... Men det er så en anden snak....
Men ja der er nogle der bliver ramt, og bliver ramt hård og må skære en del fra i deres budget mm...som tv pakker, mindre bolig osv osv for at skaffe det fornødne hvis det er muligt....mange bække små... Problemet er så bare dem der ikke kan spare....pga evt gæld mm....der er det desværre børnene der må lide under det...
Ja det ka jeg godt forstå - men jeg fik hvertfald ikke mere på dp, jo lidt mere hvis jeg var ude i løntilskud offentlig, hvilket jeg synes er okey da man arbejder for dem.
Synes man sku sætte en regl for ar man ikke kan sige nej med mindre der r en go grund eller derefter en straf, det vel derfor jobcenteret r der, eller de fiser måske os bare husleje af og gnider sig i hænderne at de har et job..
ja, og jeg tænker man hurtig som barn ser "fattig og rige mennesker" da sort , hygge oplevelser ikke bliver på tale 
Anmeld
Citér