Børnebidrag.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2015

sne190810

SandraXOXO skriver:

Det tror jeg ikke, min veninde er skilt og hun får ikke gratis inst. Hun deler udgiften med sin eks. Er det ikke kun enlige på su og kh der får betalt inst? 

Det er baseret på den enkeltes årlige indkomst, så det kommer an på hvad man tjener - både som enlig og samlevende. Der er ikke særskilte regler for de enlig, de har bare tit en lavere indkomst fordi de netop kun står med en indkomst. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2015

Kamilla-m

sne190810 skriver:

Det ville vi også gerne, og har også foreslået det til biomor men som hun sagde "glem det, sådan en hjemmebrygget løsning går jeg slet ikke med til". 

For kan heller ikke se det rimelig i at hun modtager 2x BUY, ekstra ordinær enlig forsørger BUY og tvillinge tillæg hver 3. Måned, når hun ikke har flere udgifter end os. For det er alligevel et pænt stort beløb i sidste ende. Især fordi vi ved at de penge bliver brugt, på alt andet end børnene .. (Negle, nye bryster sidste efterår, exstensions og sådan) 

Findes der nogle retningslinier el regler for det?

Ja det var amtet der sagde det til os ?

Anmeld Citér

1. november 2015

sne190810

H-Nielsen skriver:

Ja det var amtet der sagde det til os ?

Tak, det vil vi da lige undersøge nærmere så. :-)

Anmeld Citér

1. november 2015

Anonym trådstarter

Tak for svar. 

Jeg betaler 1000kr hver måned i børnebidrag 

moren har en kæreste og hun har fast arbejde. Så tror ikke hun får fri plads.?? 

Det eneste jeg skal sørger for er bleer og mad også får jeg 333kr hver månede til tøj. Også køber moren overtøj og sko til deling... 

Anmeld Citér

1. november 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Tak for svar. 

Det eneste jeg skal sørger for er bleer og mad også får jeg 333kr hver månede til tøj. Også køber moren overtøj og sko til deling... 

Det lyder bestemt som en rimelig aftale ! 

At mor har en kæreste har ingen indflydelse 

Anmeld Citér

1. november 2015

Anonym

alenemor42 skriver:

Det lyder bestemt som en rimelig aftale ! 

At mor har en kæreste har ingen indflydelse 

Jo vis de bor sammen..

Anmeld Citér

1. november 2015

SandraXOXO

Anonym skriver:

Tak for svar. 

Det lyder også meget fair. Er du ikke tilfreds med det, eller? 

Anmeld Citér

1. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Tak for svar. 

Så er du jo ret godt stillet...alm bidrag er på knap 1300 kt pr måned.... Hvor du os selv skal stå for mad, bleer mm....

Jeg forstår godt hvis utilfredshed var wer h is du betalte fuld og selv skulle stå for tøj.... Men den aftale du har er jo win win for dig 

Anmeld Citér

1. november 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Jo vis de bor sammen..

Det har ingen indflydelse på børnebidrag eftersom hendes kæreste ikke har forsørger pligt over dit barn

Anmeld Citér

1. november 2015

Anonym

alenemor42 skriver:

Det har ingen indflydelse på børnebidrag eftersom hendes kæreste ikke har forsørger pligt over dit barn

Nå nej ☺ rodede det vist sammen, forstod det som friplads i institutionen ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.