Burde fede, rygere, alkoholikere og andre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2009

Bondepigen

Eva skriver:

Det er helt bevidst jeg ikke gør det....så synes jeg nemlig tit det bliver sådan en enig enig enig tråd...det var jo for at høre andres mening og uden I ved min....
Måske jeg nogæe gange heller ikke har en mening.
Men det er jo frit valg om man ønsker at svare på mit spørgsmål..
Knus Eva..

Osse i orden, men jeg håber da, du giver dine meninger til kende senere i debatterne....hvis du har en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

Bondepigen

...og det har du så lige gjort kan jeg se...

Anmeld

19. september 2009

Honningblomst

bondepigen skriver:

Osse i orden, men jeg håber da, du giver dine meninger til kende senere i debatterne....hvis du har en.

Havde jeg allerede gjort da du spurgte...
Knus og fortsat god weekend...

Anmeld

19. september 2009

Mette Nexø

Det svare til at piger der tager p-piller skal bagerst i køen til at blive behandlet hvis de får en blodprop, da man jo godt ved at der er risiko for at få det når man tager p-piller.
Jeg ville da blive ked af hvis det var den besked jeg fik sidste år da jeg fik en blodprop i hjernen pga p-piller :-(

Anmeld

19. september 2009

Honningblomst

Mette Nexø skriver:

Det svare til at piger der tager p-piller skal bagerst i køen til at blive behandlet hvis de får en blodprop, da man jo godt ved at der er risiko for at få det når man tager p-piller.
Jeg ville da blive ked af hvis det var den besked jeg fik sidste år da jeg fik en blodprop i hjernen pga p-piller :-(

Uha...derfor jeg ikke tager p-piller. Min veninde søster faldt død om i en alder af 26 år gammel med to små børn under tre år...bare bang, midt på en parkeringsplads og så var det slut.
Godt du overlevede....føj for den da.
Knus Eva..

Anmeld

19. september 2009

KWL

Eva skriver:

som selv ødelægger deres krop, komme bagerst i køen til behandling på sygehuse, så alle dem der passer på dem selv kan komme først til, det er jo alligevel dem der lever længst og er mindst syge..Hvad mener I?
Knus Eva...

Synes det er helt forkert at tænke sådan. Ved godt at nogle mennesker træffer nogle uheldige valg og gør nogle ting ved sin krop som er helt ufattelige dumme. Men sådan noget som at spise for meget og være tyk kan jo være en sygdom og der er der flere af de uheldige ting der kan være..

Anmeld

19. september 2009

Trolde_mor

Jeg syntes det abslout ikke, vi har alle lige meget ret til at leve. Desværre er det sådan.
Min kollega, skulle opereres, da de så fandt ud af at hun er ryger, blev hun smidt i kø, bag alle de "sunde", da hun så havde ventet et halvt år, blev hun sendt akut afsted af vagtlægen - da det var ved at gå galt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.