Har virkelig brug for et råd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2015

LM85

Anonym skriver:

Enig! Jeg har heldigvis heller ikke stået i denne situation her efter jeg har fået børn. Jeg har tre børn. Jeg har selv før hjulpet "fremmede" økonomisk igennem facebook - jeg vil også selv rigtig gerne hjælpe hvor jeg kan. 

Jeg har skrevet til hende, at jeg rigtig gerne vil tage i mod hendes tilbud - men samtidig gerne vil betale tilbage når jeg får børnepenge, og afventer hendes svar 

Det kan jeg heller ikke forestille mig er sjovt.

Her har vi heller ikke mange penge at rykke rundt med, men vi mangler ikke noget og når der er overskud så bliver de også gemt til dårligere tider netop for at undgå de summe situationer igen nu når vi har barn! Dejligt at høre du også er en der hjælper når du har overskud til det 

Men det du har været ude for er jo ikke noget man kan gardere sig imod! Godt du skrev for man ville ikke tilbyde det hvis man ikke mente det, synes det er stort af dig at du vil betale dem tilbage! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

LM85 skriver:

Det kan jeg heller ikke forestille mig er sjovt.

Her har vi heller ikke mange penge at rykke rundt med, men vi mangler ikke noget og når der er overskud så bliver de også gemt til dårligere tider netop for at undgå de summe situationer igen nu når vi har barn! Dejligt at høre du også er en der hjælper når du har overskud til det 

Men det du har været ude for er jo ikke noget man kan gardere sig imod! Godt du skrev for man ville ikke tilbyde det hvis man ikke mente det, synes det er stort af dig at du vil betale dem tilbage! 

Præcis. Og ja den opsparing jeg havde er jo brugt på indskud. Så jeg har ikke lige en buffer endnu - det skal jeg selvfølgelig have. Kan slet ikke lige overskue at stå sådab her. Det er skræmmende med børn. 

Godt det kun er kort tid.

- ja naturligvis vil jeg betale hende retur vis hun giver lyd fra dig  jeg er bestemt ikke ude på at 'nasse' og har det rigtig dårligt over denne situation.. virkelig virkelig flovt

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Taco78

Profilbillede for Taco78
Anonym skriver:

Jeg tabte igår min pung - med alle de kontakter i mig og mine børn skulle leve af indtil vi får børnepenge 

Den er blevet indleveret hos politiet idag og jeg har hentet den, den er desværre desværre tom.

Banken vil ikke dække tabet da jeg ikke kan dokumentere der var penge i og min far sidder i Las Vegas og kommer først hjem om 14 dage. Hvad gør jeg så vi kan få mad, bleer osv ? 

Øv for en start på en ellers tiltrængt ferie 

Vil du ikke skrive en PB til mig 

/ Taco78 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Taco78 skriver:

Jo ☺

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Taco78 skriver:

Har sendt ☺

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hvor er det her bare en FANTASTISK side 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Yasmin84

Send PB, jeg vil gerne hjælpe 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Åh nej, en situation at stå i!

Jeg vil meget gerne give et tilskud til lidt bleer og sådan, hvis du skriver en pb til mig

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Yasmin84 skriver:

Send PB, jeg vil gerne hjælpe 

Jeg er virkelig rørt! Jeg sender dig en pb 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Åh nej, en situation at stå i!

Jeg vil meget gerne give et tilskud til lidt bleer og sådan, hvis du skriver en pb til mig

Jeg sender en pb 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.