Har virkelig brug for et råd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2015

loop

Anonym skriver:

Det er bare det med pungen. Havde virkelig glædet mig til en tiltrængt ferie med børnene hvor vi ku hygge, tage på ture osv inden jeg skal starte i skole hvor vi får en hård hverdag. Det er ikke rigtig muligt nu ��

Tak fordi du spørg 

Det er da også superærgeligt. Hvor mange penge mistede du?

Jeg forstår nu godt at du har hævet dem alle, så du ikke skal betale eksmandens regninger. Lige i det tilfælde er det jo godt, at det ikke er et kreditkort, for så ville regningerne jo bare være blevet betalt, hvis ikke du nåede at få dem afvist. Så lidt positivt er der da ved det.

Er det ikke en ide at få spærret kortet indtil du kan få et nyt, og så bare gå i banken for at hæve. Så slipper du for bøvl med din eksmand, at få ham til at afmelde pbs. Dem der har stjålet pengene kan du også risikere har notereret dit navn, kontonr og kontrolkode, så de kan handle på nettet med dit kort. Ikke nu hvor der ikke er penge på kortet men fremover.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Det er da også superærgeligt. Hvor mange penge mistede du?

Jeg forstår nu godt at du har hævet dem alle, så du ikke skal betale eksmandens regninger. Lige i det tilfælde er det jo godt, at det ikke er et kreditkort, for så ville regningerne jo bare være blevet betalt, hvis ikke du nåede at få dem afvist. Så lidt positivt er der da ved det.

Er det ikke en ide at få spærret kortet indtil du kan få et nyt, og så bare gå i banken for at hæve. Så slipper du for bøvl med din eksmand, at få ham til at afmelde pbs. Dem der har stjålet pengene kan du også risikere har notereret dit navn, kontonr og kontrolkode, så de kan handle på nettet med dit kort. Ikke nu hvor der ikke er penge på kortet men fremover.

3500 var der der i, møg ærgerligt 

Ja præcis derfor har jeg hævet dem for at undgå det ����

Ja det må jeg hellere få gjort havde jeg ikke lige tænkt over at det kunne ske 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

quindelist

Har du mobilepay? Hvis du sender dit tlf nr til mig i en PB vil jeg gerne give dig et lille tilskud så du i det mindste kan købe mælk og brød til der kommer børnepenge

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

quindelist skriver:

Har du mobilepay? Hvis du sender dit tlf nr til mig i en PB vil jeg gerne give dig et lille tilskud så du i det mindste kan købe mælk og brød til der kommer børnepenge

Hold nu op en tilbud - hvor er du sød  ved slet ikke om jeg kan tillade mig at tage i mod dit tilbud. 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

LM85

Anonym skriver:

Ja det er jeg også lidt bange for, han vejer 8,1 

Årh ja det er så halvdelen af hvad min på 3 år vejede da de passede  Så går det nok ikke....

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

LM85 skriver:

Årh ja det er så halvdelen af hvad min på 3 år vejede da de passede  Så går det nok ikke....

Nej så blir det nok ingen god oplevelse for nogle ��

Anmeld Citér

9. oktober 2015

LM85

Anonym skriver:

Hold nu op en tilbud - hvor er du sød  ved slet ikke om jeg kan tillade mig at tage i mod dit tilbud. 

SÅ flot initiativ!! Jeg havde med glæde gjort det samme hvis jeg havde haft lidt mere tilbage end de 700 kr. vi har indtil d. 20.

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

LM85 skriver:

SÅ flot initiativ!! Jeg havde med glæde gjort det samme hvis jeg havde haft lidt mere tilbage end de 700 kr. vi har indtil d. 20.

Ja det er VIRKELIG virkelig flot gjort 

Jeg er nærmest rørt til tåre

Anmeld Citér

9. oktober 2015

LM85

Anonym skriver:

Ja det er VIRKELIG virkelig flot gjort 

Jeg er nærmest rørt til tåre

Synes virkelig det er vigtigt at man nogle gange tænker på hvor hårdt det er at stå så dårligt økonomisk! Har selv været ludfattig for nogle år siden, dog inden min mand og jeg fik barn, men kan tydeligt huske det år hvor vi levede af næsten ingenting og hvad vi kunne få gratis at spise mens vi var på arbejde for at spare! 

Men derfor ville jeg hvis jeg kunne gerne give noget til dem der mangler og specielt når du står med et barn oveni... Så synes det er smukt at der er flere der tænker sådan!! 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

LM85 skriver:

Synes virkelig det er vigtigt at man nogle gange tænker på hvor hårdt det er at stå så dårligt økonomisk! Har selv været ludfattig for nogle år siden, dog inden min mand og jeg fik barn, men kan tydeligt huske det år hvor vi levede af næsten ingenting og hvad vi kunne få gratis at spise mens vi var på arbejde for at spare! 

Men derfor ville jeg hvis jeg kunne gerne give noget til dem der mangler og specielt når du står med et barn oveni... Så synes det er smukt at der er flere der tænker sådan!! 

Enig! Jeg har heldigvis heller ikke stået i denne situation her efter jeg har fået børn. Jeg har tre børn. Jeg har selv før hjulpet "fremmede" økonomisk igennem facebook - jeg vil også selv rigtig gerne hjælpe hvor jeg kan. 

Jeg har skrevet til hende, at jeg rigtig gerne vil tage i mod hendes tilbud - men samtidig gerne vil betale tilbage når jeg får børnepenge, og afventer hendes svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.