Har virkelig brug for et råd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.345 visninger
62 svar
29 synes godt om
9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Jeg tabte igår min pung - med alle de kontakter i mig og mine børn skulle leve af indtil vi får børnepenge 

Den er blevet indleveret hos politiet idag og jeg har hentet den, den er desværre desværre tom.

Banken vil ikke dække tabet da jeg ikke kan dokumentere der var penge i og min far sidder i Las Vegas og kommer først hjem om 14 dage. Hvad gør jeg så vi kan få mad, bleer osv ? 

Øv for en start på en ellers tiltrængt ferie 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2015

Morjanne76

Kan du bede banken om et overtræk?  Sikke en træls situation at stå i. 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Morjanne76 skriver:

Kan du bede banken om et overtræk?  Sikke en træls situation at stå i. 

Banken vil ikke hjælpe, hans begrundelse er at jeg er énlig på su 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Fremad

Sikke noget øv....

Hvad med noget andet familie? Kan du evt hæve på budget, som kan føres over når din far kan låne dig pengene?

Børnenes far der evt kan låne dig lidt?  

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Lililili

Anonym skriver:

Jeg tabte igår min pung - med alle de kontakter i mig og mine børn skulle leve af indtil vi får børnepenge 

Den er blevet indleveret hos politiet idag og jeg har hentet den, den er desværre desværre tom.

Banken vil ikke dække tabet da jeg ikke kan dokumentere der var penge i og min far sidder i Las Vegas og kommer først hjem om 14 dage. Hvad gør jeg så vi kan få mad, bleer osv ? 

Øv for en start på en ellers tiltrængt ferie 

Det da super uheldigt. Der kommer jo heldigvis snart børnepenge, men ind til da, må du evt. låne lidt fra din budgetkonto eller opsparing. Eller af en ven eller familie medlem. Så kan i være kreative, med det der er i skabe, køleskab og fryser.Og ellers må i spise hos venner og bekendte de næste dage. Og så god ferie trods alt.

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Sikke noget øv....

Hvad med noget andet familie? Kan du evt hæve på budget, som kan føres over når din far kan låne dig pengene?

Børnenes far der evt kan låne dig lidt?  

Jeg har ikke rigtig andet familie end min far 

Har ikke overskud på budgettet endnu da vi først lige er blevet skilt. Min eksmand og jeg har ikke rigtig nogle kommunikation ud over børnene, han skal først have dem torsdag i næste uge.

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

LiLyKa skriver:

Det da super uheldigt. Der kommer jo heldigvis snart børnepenge, men ind til da, må du evt. låne lidt fra din budgetkonto eller opsparing. Eller af en ven eller familie medlem. Så kan i være kreative, med det der er i skabe, køleskab og fryser.Og ellers må i spise hos venner og bekendte de næste dage. Og så god ferie trods alt.

Har ikke over skud pp min budget endnu viber lige blevet skilt og mib opsparing er brugt på indskud til lejloghed. Mange tak og i lige måde ❤

Anmeld Citér

9. oktober 2015

alenemor42

Kan din far ikke overføre lidt fra Las Vegas ?

Det kan man jo sagtens

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Lililili

Har ikke over skud pp min budget endnu viber lige blevet skilt og mib opsparing er brugt på indskud til lejloghed. Mange tak og i lige måde ❤

Hvis det var alle dine penge, du havde på dig, og der slet ikke er nogen du kan låne af, og banken siger nej til overtræk (hvilket man jo alligevel kan med sit dankort) og din far ikke kan overføre (kan man jo godt fra Las Vegas)Så der jo ikke andet for, end at være kreativ, med det du har hjemme i skabe, køleskab, fryser osv. Og spise hos venner og bekendte. Det skal nok gå

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Kan din far ikke overføre lidt fra Las Vegas ?

Det kan man jo sagtens

Jo det kunne han godt men jeg kan ikke komme i kontant med ham ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.