Har virkelig brug for et råd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2015

loop

Anonym skriver:

Banken vil ikke hjælpe, hans begrundelse er at jeg er énlig på su 

Kan du ikke vise banken din kontoudskrift, så de kan se, at du havde hævet pengene? Og vis dem evt dit budget, så de kan sammenhængen.

De skulle da gerne kunne sætte sig ind i sådan en situation, hvis du plejer at være økonomisk fornuftig.

hvis de partout ikke vil lave beviliget overtræk, må du jo bare trække kortet over, og betale de renter, der kommer på, selvom det er surt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Kan du ikke vise banken din kontoudskrift, så de kan se, at du havde hævet pengene? Og vis dem evt dit budget, så de kan sammenhængen.

De skulle da gerne kunne sætte sig ind i sådan en situation, hvis du plejer at være økonomisk fornuftig.

hvis de partout ikke vil lave beviliget overtræk, må du jo bare trække kortet over, og betale de renter, der kommer på, selvom det er surt.

Det kan jeg ikke. Jeg har kun alm master Card.

Anmeld Citér

9. oktober 2015

LM85

Hvor i landet er du fra?

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

LM85 skriver:

Hvor i landet er du fra?

Jeg bor i Nordjylland nær blokhus 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

LM85

Anonym skriver:

Jeg bor i Nordjylland nær blokhus 

Okay det var desværre langt væk! 

Nå, men hvis du kan bruge 10 buksebleer i str. 5/6 så vil jeg gerne give dig dem?! 

Ved godt det ikke er noget særligt, men hvis du kan bruge dem vil jeg hellere hjælpe en der er i nød" 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

LM85 skriver:

Okay det var desværre langt væk! 

Nå, men hvis du kan bruge 10 buksebleer i str. 5/6 så vil jeg gerne give dig dem?! 

Ved godt det ikke er noget særligt, men hvis du kan bruge dem vil jeg hellere hjælpe en der er i nød" 

Det rigtig sødt af dig. Min søn er 9 mdr, tror du det ka gå an ?

Anmeld Citér

9. oktober 2015

LM85

Anonym skriver:

Det rigtig sødt af dig. Min søn er 9 mdr, tror du det ka gå an ?

Uh den bliver nok svær... Hvis han har en bred mås så går det nok an, men tror du får flere uheld end de gavner 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

ErDetSnartNU

Puha - der er vist ikke andet at gøre end at bide tænderne sammen og tage det som (dyre) lærepenge at man ikke skal gå med alle sine penge i pungen 

kommer der ikke børnepenge d. 20/10 eller sådan noget? I så fald er der jo kun lidt over en uge til og måske kan din eks have børnene et par dage ekstra? 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

LM85 skriver:

Uh den bliver nok svær... Hvis han har en bred mås så går det nok an, men tror du får flere uheld end de gavner 

Ja det er jeg også lidt bange for, han vejer 8,1 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

loop

Det kan jeg ikke. Jeg har kun alm master Card.

På mandag kan du gå til kommunen. De må kunne hjælpe med en enkeltydelse, det er da en uforudset situation. Der kan i hvert fald ikke ske noget ved at prøve.

Eller spørg arbejdsgiver om du kan få et lille forskud på lønnen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.