Har virkelig brug for et råd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

På mandag kan du gå til kommunen. De må kunne hjælpe med en enkeltydelse, det er da en uforudset situation. Der kan i hvert fald ikke ske noget ved at prøve.

Eller spørg arbejdsgiver om du kan få et lille forskud på lønnen.

Det vil jeg prøve. Jeg får barsel dagpenge så løn er ikke en mulighed.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Puha - der er vist ikke andet at gøre end at bide tænderne sammen og tage det som (dyre) lærepenge at man ikke skal gå med alle sine penge i pungen 

kommer der ikke børnepenge d. 20/10 eller sådan noget? I så fald er der jo kun lidt over en uge til og måske kan din eks have børnene et par dage ekstra? 

Ja det er en stor forfærdelig lærestreg ��

Jo heldigvis kommer der børnepenge den 20, men det føles somom der er 100 år til lige nu.

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Morjanne76

Hvordan kan det være, du havde alle dine penge i pungen? 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Morjanne76 skriver:

Hvordan kan det være, du havde alle dine penge i pungen? 

Det har jeg gjort siden vi.blev skilt fordi min eks havde tilmeldt mit kort på hans betalinger. Jeg plejer dog at ligge pengene her hjemme, det havde jeg sp ikke fået gjort denne gang 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Morjanne76

Anonym skriver:

Det har jeg gjort siden vi.blev skilt fordi min eks havde tilmeldt mit kort på hans betalinger. Jeg plejer dog at ligge pengene her hjemme, det havde jeg sp ikke fået gjort denne gang 

Måske du skulle få et nyt kort, så du kan have pengene på din konto. Har du en idé om, hvor du kan have tabt din pung? Måske der er noget overvågning, så der kan ses, hvem der har taget pungen. Har du intet netværk, der kan hjælpe dig indtil der kommer børnepenge?

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Morjanne76

Får du egentlig ikke SU og ikke barselsdagpenge? 

Du skrev, du er enlig på SU. Får du dobbelt SU, efter du er blevet enlig? Måske der er penge til gode der

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Morjanne76 skriver:

Måske du skulle få et nyt kort, så du kan have pengene på din konto. Har du en idé om, hvor du kan have tabt din pung? Måske der er noget overvågning, så der kan ses, hvem der har taget pungen. Har du intet netværk, der kan hjælpe dig indtil der kommer børnepenge?

Den er fundet ovre omkring børnehaven hvor de ældste går, måske min yngste har kastet den ud det ved jeg ikke. Ja det er helt sikkert at frem over har jeg ikke alle mine penge kontant i pungen. 

Nej ikke rigtig - har ikke kontakt til min mor hun er alkoholiker og min far er sol skrevet taget til Las Vegas idag. Har kun en bror på 17 og han er med min far. 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Morjanne76 skriver:

Får du egentlig ikke SU og ikke barselsdagpenge? 

Du skrev, du er enlig på SU. Får du dobbelt SU, efter du er blevet enlig? Måske der er penge til gode der

Jeg har fået sidste omgang barsel dagpenge til denne mdr, fra den 1 skal jeg over på su igen (starter op på min uddannelse igen efter ferien) sorry hvis det er forklaret forkert tidligere - men jeg har lige så mange tanker i hoved idag og er rigtig rigtig ked af det 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

loop

Anonym skriver:

Jeg har fået sidste omgang barsel dagpenge til denne mdr, fra den 1 skal jeg over på su igen (starter op på min uddannelse igen efter ferien) sorry hvis det er forklaret forkert tidligere - men jeg har lige så mange tanker i hoved idag og er rigtig rigtig ked af det 

Er det pga pungen, du er ked af det? Eller er der sket andet oveni?

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Er det pga pungen, du er ked af det? Eller er der sket andet oveni?

Det er bare det med pungen. Havde virkelig glædet mig til en tiltrængt ferie med børnene hvor vi ku hygge, tage på ture osv inden jeg skal starte i skole hvor vi får en hård hverdag. Det er ikke rigtig muligt nu ��

Tak fordi du spørg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.