Hvor mange timer i institution?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.982 visninger
47 svar
26 synes godt om
2. oktober 2015

mortilsilke

Jeg blev lige inspireret fra Facebook.

Hvor mange timer er jeres barn i vuggestue/dagpleje? Hvad synes I er okay? Jeg har selv svært ved at forholde mig til at min datter er afsted længe af gangen, men min skolegang hedder for det meste 8-16, og i fremtiden på videregående uddannelse og fuldtidsjob ser det jo ikke meget bedre ud. 

Hvad med jer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Hvad der er ønske tænkning og andet virkelighed. 

Er aftenvagt s. De møder ved 8.45 9 tiden. Senere spolere dags programmet. Men når alligevel op på 32-35 timer om ugen. Dog med lidt god eks hygge dage ind imellem. 

Jeg er så ik hjemme 7 aftner på 14dage. Men det gør at ungerne ik skal være Afsted kl bæ om morgenen. Kl 6.15 i institutionen pga transporten til job.. Og kun to tvunget lange dage.  

Hvis der er er fuld tid på job plus transport sådet længe.  

Anmeld Citér

2. oktober 2015

JH12

Lige pt er jeg på barsel så min pige har mange fridage men hun er afsted fra 8:15-13:30 

når jeg arbejder er det lidt forskelligt da farmand har skiftehold. Men ca.

6:30-15:30, 9:00-15:30

6:30-13:30, 8:30-13:00

også når jeg har fridage, så har børnene det også ☺️

Vi prøver at give børnene mest mulig korte dage.. 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Rsa

jeg arbejder kun 30 timer, et bevidst valg, da min mand er selvstændig og arbejder noget der ligner 70-80 timer om ugen... derfor er min datter oftest i inst. mellem 6 og 7,5 time om dagen. jeg har det ikke så godt med, at hun er der i længere tid og er så heldig kun at have 10-15 minutters kørsel hver vej frem og tilbage til job. ved godt at andre kan have svært ved at få det til at hænge sammen med så få timer som jeg har og har fuld forståelse for folks forskellige omstændigheder. 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Sprit25

Min datter er der 9-15. Samtidig med en ugentlig fridag. Fordelen ved at være arbejdsløs

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Hulubulu86

Jeg har valgt at være hjemmegående mens mine børn er små. Min ældste på 4 er lige begyndt i børnehaveklasse, han er der ca 10-15 timer hver uge fordelt over 3 dage og med masser af ferie-fri. Havde holdt ham hjemme til han blev 6 hvis ikke det så ville være svært at få adgang til en skole.

Min yngste er 2 og bliver hjemme hos mig til han er 3,5-4 år

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Anna2706

Jeg aflevere kl 7 og henter kl 3 eller 4, afhængig af hvornår jeg har fri. Synes det er en alt for lang dag han har, men der er desværre ikke så meget at gøre ved det.. Trøster mig lidt med, at han hygger sig så godt derovre og 2-3 af timerne sover han alligevel ☺

Anmeld Citér

2. oktober 2015

2babygirls

mortilsilke skriver:

Jeg blev lige inspireret fra Facebook.

Hvor mange timer er jeres barn i vuggestue/dagpleje? Hvad synes I er okay? Jeg har selv svært ved at forholde mig til at min datter er afsted længe af gangen, men min skolegang hedder for det meste 8-16, og i fremtiden på videregående uddannelse og fuldtidsjob ser det jo ikke meget bedre ud. 

Hvad med jer?

Man-tors 7.30-16.20 fre 7-15.20

Synes jeg det er okay.....hmm, har et arbejde der hedder 37 timer, men nej... Ville da heller hygge med mine piger, men penge vokser bare ikke i vores have

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Christabelle

Afleverer mellem 8.30 og 9 hver dag og henter så snart jeg har fri fra job, mellem 16.15 og 17.15. 7,5-8,5 time er hun der hver dag. Har ikke fri i løbet af ugen så kan ikke holde hende hjemme dér. 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Mariposa2

Mandag + tirsdag 8.30-15, onsdag 7-12, torsdag 8.30-14.30, fredag 8-12 eller fri er en standard uge hos os. Vi prioriterer max 30 timer i institution om ugen, jeg arbejder derfor ikke fuld tid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.