Samvær vedrørende flytning, hvordan er reglerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2015

alenemor42

Altså DK er ikke så stor. ... måske skal drengen kun se sin far en weekend om måneden så? Med et par forlængede dage på? Ja han misser et par dage i skolen og hvad så?

Jeg havde aflastnings barn som kom enten med flyver eller færge fra Jylland hver anden weekend og i ferier, hun var 12 år og det var INTET problem.

Hvis han er 12 år vil han nok også nyde at få lidt ansvar og vokse med det. 

Seriøst hvor mange har boet samme sted altid ? Børn dør ikke af den ene forældre flytter, det er sådan noget der er en del af livet. Man kan ikke stoppe sit liv fordi man har fået børn 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2015

Abracadabra

Jeg fløj med ledsager til Norge (inkl. skift på mindre lufthavn) som 12 årig. Både personalet og jeg syntes, at det var noget fis, og at jeg var gammel nok. 

Måske kan din dreng ikke flyve selv de første par gange, men han lærer det. Og hurtigt! 

Du er nødt til at finde ja-hatten frem for din søns skyld. 

Anmeld Citér

28. september 2015

Hck

Profilbillede for Hck
181084 skriver:

fik besked i går om at var noget de var fast besluttet på, og det havde jeg bare at rette mig efter, og vores søn er åbenbart stor nok til at gøre det, jeg skulle bare skubbe ham ud over kanten, som faren sagde, hvilket jeg overhovedet ikke har lyst til i denne situation når mit barn er så utrygt ved det hele og hele denne situation faren stiller ham i, uden han hverken kan sige fra eller til.

Tror ikke at du kan gøre så meget ved at din ex, flytter til en anden landsdel, men du kan selvfølgelig godt hjælpe din 12 årige søn med at flyve alene på et tidspunkt. Du skal selvfølgelig ikke skubbe ham ud over kanten, men følge ham de første gange, så han bliver tryg ved det og lærer hele turen af kende på en positiv måde

Anmeld Citér

28. september 2015

Newsence

Det her handler jo mere om TS behov.  Behov og angst for søns rejse.. Og uden at vide det så ud fra det TS skriver, aner jeg noget bitterhed med Eks også... Man er altså som forældre NØD til at give sit barn et skub ind i mellem for at de kan vokse. 

Faren virker for mig ikke ond.. Min mand har en datter fra tidligere og Sorry men hvis hun begyndte at ville diskutere om vi skulle flytte eller ej ville jeg flejne. Det er så krænkende at Eks vil diskutere en sag der på ingen måde vedkommer hende.. Så kan godt forstå hans svar.. Og helt ærligt - han flytter til Bornholm ikke til Tyrkiet..

Ts jeg tror du skal finde den positive indstilling frem for din søns skyld. Self er han usikker pt. 1. Børn kan ikke Li forandringer

2. Din usikkerhed omkring hans rejse smitter 

3. Det er stort at skulle rejse

MEN han er stor nok og far skal også leve. Hjælp ham et par gange og støt ham. Bornholmerbussen er helt tryg hvis du bare tillader det.. Det her handler om barnet ikke de voksne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.