181084 skriver:
det ville være 5 timer hver vej, altså i alt 10 timer hvis det var med færge, men nu er det åbenbart med flyveren, så jeg skal betale 1600 kroner om måneden, ud af et i forvejen stramt budget for fly billetter og benzin, så jeg kan hente i kbh lufthavn. er sku lidt gal. sys ikke at det er rimeligt at jeg bare ikke kan gøre noget. og han ovenikøbet gør at vores søn skal flyve alene hver gang, hvilket han overhovedet ikke er tryk ved. Er tom for ord lige nu, og er spænd på at se hvad det hele bliver til. 
I dit oprindelige indlæg, lød det som om, at det var noget faderen overvejede((at flytte). Altså at i stadig havde tid til at snakke om, hvad der er bedst for jeres søn.
På det indlæg, du skriver her, lyder det som om beslutningen er taget. Ikke alene er beslutningen taget, faderen har også egenhændigt besluttet at sønnen skal rejse alene. Det kan faderen ikke alene bestemme. Hvis den ene af forældrene ikke er enig i, at barnet må rejse alene, så kan det ikke tvinges igennem, jvf. statsforvaltningens hjemmeside.
I kan ikke byde drengen 10 timers rejsetid, så må faderen rejse hen til drengen i stedet.
Et barn på 11 år, der er alene i 10 timer, om det så var i eget hjem, lyder helt skævt, og her er det ikke engang hjemme i trygge rammer.
Du er nød til at slå hårdt i bordet, og få det stoppet. Vil faderen slet ikke lytte, må du indbringe sagen til statsforvaltningen.
Anmeld
Citér