Anonym skriver:
Ja, jeg synes jo bare det er super godt at han smager - bare vores dog ville det! Det er målet nu
Jeg har en datter på 6 år, blev hun i weekenden...
som både er småtspisende og kræsen. Jeg prøver så vidt muligt altid at lave noget mad hvor der bare er min. en ting hun kan lide. Om det er grøntsager, kartofler, pasta, ris eller kød er underordnet. Hun er også tit med i køkkenet og det gør helt klart en forskel at hun kan se hvordan det bliver lavet. Når vi så sidder ved bordet siger jeg ikke at hun SKAL smage på det men om hun har LYST til at smage, nogen gange siger hun ja og andre gange siger hun nej og så er det sådan det er.
Jo mere i kan sige skidte pyt og være afslappede om det, jo bedre kommer det til at gå. Jeg lærte det på den hårde måde, for min datter var undervægtig i et års tid til halvanden, så der prøvede jeg mange ting men jo mere jeg pressede på, des værre gik det. Først da jeg stoppede med det, gik det bedre. Hvis hun så absolut ikke ville spise noget, ja så blev det en flad rugbrødsmad med leverpostej, aldrig andet, for det ved jeg bliver spist. 
Anmeld
Citér