Kæresten vil ikke mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2015

TNBC

Anonym skriver:

Vi har længe haft knas i forholdet og det er rigtigt at jeg gang på gang har lovet at jeg nok skal blive bedre til at gøre rent. Vi har en datter på snart 4 og en dreng på 6 1/2 mdr. Jeg går hjemme med den lille. Han er utilfreds med min rengøring. Siger at jeg ikke gør det godt nok. Jeg har sagt at jeg ikke vil gøre rent når vores dreng er vågen. Jeg mener at det er vigtigt med tid sammen med ham så jeg gør rent når han sover. Og ja, jeg indrømmer at jeg da har taget en morfar på sofaen istedet for at gøre rent. Men jeg står op om natten, gøre begge børn klar om morgenen, afleverer vores datter, hjem og så vasker tøj og gør rent når han sovet, henter datteren igen, handler ind, laver mad, rydder op efter madlavning og puttet begge børn og så rydder jeg op. Er det ikke meget normalt at jeg er træt en gang imellem og lige hviler mig. Så er han også utilfreds med at jeg ikke gør så meget ud af mig selv. Jeg har sagt at så må vi dele ting op så han gør det han er god til og jeg gør de ting jeg er god til. Men det er også begrænset i hans øjne og så mener han at han lige så godt kan gøre det hele. Jeg er fuldstændig grædefærdig. Hele drømmen om en lykkelig familie er knust og jeg har ingen udover min mor og børn. Og hvad når min mor dør så skal jeg holde jul helt selv når mine børn ikke er der. Og det samme med fødselsdage. Jeg mistet også mine børn for han vil dele dem op så den ene bor ved mig og den anden bor hos ham men storesøster er så glad for lillebror så hun blive helt knust. Og så får vi det andet barn på besøg hver weekend. Jeg er helt i det dybe hul.... Hvis det bliver sådan så ved jeg ikke hvad jeg kan finde på at gøre ved mig selv. Jeg er så ulykkelig og jeg har ingen at snakke med det om. Jeg er så alene og ved ikke hvad jeg skal gøre udover at tigge og be ham om ikke at gå fra mig.  Hvad med lejlighed, bil osv. Jeg kan slet ikke overskue det.

I skal virkelig snakke om tingene. At han også lige må hjælpe til. 

Men forstår ikke hvorfor det er svigt at lave ting når barnet er vågen? Børn må gerne ligge alene. De skal ikke underholdes i alle deres vågne timer. De synes det er sjovt at følge med.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Han ser at det er bedst økonomisk for os begge sådan hvis de bliver delt op. Jeg er meget imod det. Men ok. Jeg må heller aldrig sige min mening. Den er også forkert.

Han lyder ikke sund for dig ven. Selvom det gør ondt nu, så tror jeg et brud er mere hans tab end dit! Og skid da hul i økonomi det er børn det handler om! og i øvrigt er det da kun fordelagtigt for HAM at have jeres børn opdelt! Igen, det sker ikke, han prøver bare at skræmme dig eller overbevise dig så du bare skriver under på en sådan ordning uden indvendinger - men det gør du ikke! Tag den med i statsamtet/forvaltningen (hvad hedder det??!!) 

Anmeld Citér

22. august 2015

sandramor

Yurie skriver:

Jeg tror hun hentyder at ts ikke kan lave noget når barnet er vågen.

Nååh okay på den måde

Altså det sys jeg da selvfølgelig godt man kan... jeg er alene med mine to og var det også da de var små og jeg blev sku nødt til at ligge dem i kravlegården mens jeg støvsugede og vaskede gulv feks... 

Men altså forstår som godt dem der prioritere at hygge med børnene i deres vågne timer....  sådan er vi forskellige... ser det nok mere som en prioritering og ikke dovenskab.. 

Anmeld Citér

22. august 2015

TNBC

sandramor skriver:

Nååh okay på den måde

Altså det sys jeg da selvfølgelig godt man kan... jeg er alene med mine to og var det også da de var små og jeg blev sku nødt til at ligge dem i kravlegården mens jeg støvsugede og vaskede gulv feks... 

Men altså forstår som godt dem der prioritere at hygge med børnene i deres vågne timer....  sådan er vi forskellige... ser det nok mere som en prioritering og ikke dovenskab.. 

Nej men hvis barnet ikke sover meget mm bliver der ikke lavet meget. 

Ser der heller ikke som dovenskab men ser det heller ikke som svigt at man gør noget når de er vågne. Hvad så hvis man er alene en weekend hvor den ene ikke sover? Hvad med mad hvis barnet er vågen?

Anmeld Citér

22. august 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg synes seriøst, han lyder som en klaphat. 

Måske er det bedst, I går fra hinanden. Hvis han er utilfreds med rengøring, så må han da lette røven selv! 

kære du.., kæmpe kram herfra. 

Anmeld Citér

22. august 2015

sandramor

Yurie skriver:

Nej men hvis barnet ikke sover meget mm bliver der ikke lavet meget. 

Ser der heller ikke som dovenskab men ser det heller ikke som svigt at man gør noget når de er vågne. Hvad så hvis man er alene en weekend hvor den ene ikke sover? Hvad med mad hvis barnet er vågen?

Nej du har helt ret man blir nødt til at lave noget og ikke bare lade stå til... som du siger hvad nu hvis man har et barn der ikke har et stort sove hjerte... ingen børn tager skade af at ligge og kigge på mor gør rent... min sys det var spændende at følge med i jeg støvsugede 

At jeg så synes at ts's mand lyder som en værre klaphat og synes han også selv kunne ta og lette røven og gøre rent da det ikke lyder som om han laver ret meget andet end arbejde er så bare mig hi hi 

Anmeld Citér

22. august 2015

Mamalou

lineog4 skriver:

Nu er det du tager ham på ordet og siger: fint, flyt du! Så finder du ud af alt det økonomiske, det praktiske osv. Du får kontakt med statsamtet, mødrehjælpen osv. Du tager styringen.

Du er ikke en dårlig mor eller dårlig kone fordi der er fnullermænd i hjørnet - så var vi mange der var totalt uegnede forældre og ægtefæller. 

Men du er lige nu svag, og du skal finde styrken, løvemoren, urkvinden hvad ved jeg og blive så gal i skralden at du kan tage ham i begge ender og kyle ham ud af døren og så kan han tænke lidt og komme tilbage når han respekterer dig som menneske og ikke som dørmåtte.

Og ja I kommer til at skulle deles om børnene, men det er da bare heldigvis ikke han derkommer til at bestemme hvordan, det går i sammen i samråd med statsamtet og de har en ting som første prioritet: et består for børnene, ikke for dig, for ham, for økonomi, for bedsteforældre, men BØRNENE. Og sandsynligheden for de skiller dem når en forældre er imod er lille.

bliv gal, se rødt, råb (når børnene ikke hører det) - kom helt ind i kampen

Helt enig  

Anmeld Citér

22. august 2015

TNBC

sandramor skriver:

Nej du har helt ret man blir nødt til at lave noget og ikke bare lade stå til... som du siger hvad nu hvis man har et barn der ikke har et stort sove hjerte... ingen børn tager skade af at ligge og kigge på mor gør rent... min sys det var spændende at følge med i jeg støvsugede 

At jeg så synes at ts's mand lyder som en værre klaphat og synes han også selv kunne ta og lette røven og gøre rent da det ikke lyder som om han laver ret meget andet end arbejde er så bare mig hi hi 

Jeg synes også han er en klaphat. Så vi er enige i både ham og det med bærnene��

Anmeld Citér

22. august 2015

sandramor

Yurie skriver:

Jeg synes også han er en klaphat. Så vi er enige i både ham og det med bærnene��

Super så er den ged barberet! Manden er en klaphat og børn tager ikke skade af at ligge og kigge ud i luften eller på en støvsuger 

Anmeld Citér

22. august 2015

mrs.juli

lineog4 skriver:

Jeg er enig med dig næsten hele vejen - men kan bare huske en trådstarter et par gange med identisk historie, hvor der var en masse også om svigerfamilien, ord der blev sagt osv. Og derfor jeg nok er lidt hård i nit svar, for er det den samme (og det er jeg 99,9% sikker på). Så har den mand behov for at møde modstand og se at det er er menneske han er sammen med og ikke noget 2. Rangs

ja det er jo en helt anden side af sagen... hvis man ikke kan stå op for sig selv og give partneren modstand, kan der hurtigt komme ubalance.. det kan jo også være, som jeg også sneg ind tidligere, at han bare er en klaphat der skal smides for døren. jeg synes bare folk var lidt hurtige til at råde hende til at gå, når hun tydeligvis gerne vil fortsætte...  ulykkelig situation anyways

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.