Anonym skriver:
Det kan godt være jeg bevæger mig ud på gyngende grund - men det kommer godt nok også an på hvor forældrene opdrager deres børn - vires nevøer ejer simpelthen ikke alm. Pli og FLÅR pakkerne ud af hænderne på folk - det er simpelthen ikke i orden og da slet ikke når forældrene ser barnet gøre det og så bare grine af det - og det gælder alm. Fødselsdagsgaver og trøstepakkerne - hvor er ydmygheden? Så det kan måske også være derfor at vi ikke vil have farmor og farfar kommer med trøstegaver - og hvorfår dog? Storebror kan da godt forstå når han bliver ældre at han får gaver på sin dag og lillebror får på hans - og være glad for at have haft en god dag - er enig med Line, dog uden ekstra pakkerne
Mine børn har fået "trøstegave" - selv om jeg synes det er et noget videre malplaceret udtryk! Som jeg skrev, ville jeg aldrig forvente det, men det er da en sød overraskelse. Og det har været små ting, som de begge kunne lege med sammen. Jeg kan garantere dig for at mine børn ikke mangler pli. De er harmoniske børn der aldrig kunne drømme om at forvente noget, eller for den sags skyld flå gaver ud af hånden på folk. Fatter ikke den parallel du forsøger at drage.
Og ingen grund til at være anonym, vi er jo alle forskellige, men lige dér mener jeg det er en ubegrundet fordom du fyrer af 
Og hvorfor tror du jeg opdrager mine børn dårligt fordi ANDRE giver dem gaver? Giver ingen mening.
Anmeld
Citér