Anonym skriver:
Jeg tænker to ting.
1. At han er fuldstændig ligeglad med om jeg finder de kondomer eller ej for han tror jeg ikke går fra ham...
2. At han ikke ved hvordan han skal blive skilt for han virker ikke til at trives og han ved at et sådan fund vil få mig til fuldstændig at trippe. Jeg har truet med skilsmisse hvis det skete igen...
Hvis du har truet med det og stadig er hos ham så fik han jo ret. Du smider ham ikke ud. Du lader som ingen ting fordi du ikke vil lave drama og det ved han så han gør hvad han vil og hvorfor skulle han skjule det ? Tror ikke han gerne vil opdages. Han er bare ligeglad med om du opdager det for han ved at hans opførsel er konsekvensløst.. Han har dig præcist hvor han vil. Han ved at du hans sikkerhedsnet ikke smutter så han gør som det passer ham..
hvorfor pakker du ikke bare en taske med hans tøj og så viser ham kondomerne og fortæller ham at han VAR advaret og nu må han tage konsekvenserne af sine handlinger og så gøre det klart for ham at hvis han får det bedre af at lyve så må han det men at det ikke ændre din beslutning. På den måde gør du det klart at uanset hvilke løgne han kommer med er du ligeglad og fastholdende. Hold fast uanset hvad han siger ( han vil sikkert bruge hormon kortet) så hold fast. Ja der kommer drama i en kort tid. Drama er kun mens han får afvide det er slut..
Hvis du igen tilgiver det kan du være sikker på han gør det igen. 1. Fordi han har gjort noget lignende før
2. Fordi han er 100% ligeglad med om du finder ud af det
3. Fordi han nu ved at dine trusler kun er varm luft
Anmeld
Citér