min mand er en idiot :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Hvorfor valgte I at få endnu et barn sammen? Det kan vel ikke være helt nyt at det går så skævt - eller hvad?

M.h.t. kondomerne, så undrer det mig også at du nærmest skriver det som en biting. Jeg tænker at det enten ikke er så vigtigt for dig at han har knaldet udenom (fair nok) eller at det måske ikke helt er gået op for dig at det er dét der er sket. Men med en åben pakke kondomer i bilen, er sandsynligheden nok ret så stor (og hvor dum er han lige at han ikke kan finde ud af at skjule sporene ordentligt - men det er så en anden snak).

Kram til dig, det lyder ikke som en rar situation at stå i. 

Og når han i øvrigt er så dum at lade dem ligge fremme, kunne det godt tyde på, at han gerne vil opdages, fordi han er for vattet til at afslutte deres ægteskab selv.

Normalt skal man være varsom med at piske en stemning op herinde, men jeg havde godt nok smidt ham ud med det samme.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2015

Babilooo

Hold  da op.. Sikke en nar.

jeg tror du må være i chock når du skriver det om kondomerne som om han har glemt mælken på indkøbslisten. Jeg var blevet rasende

Det lyder ærlig talt som om at han gerne vil fanges i sin ugerning. At han ikke går med til scanning eller intersseret sig for det når du ringer 6 gange vidner om stor mangel på omsorg og kærlighed for dig. 

Sæt ham stolen for døren og få talt om dine observationer.

held og lykke!

Anmeld Citér

12. august 2015

modesty

PUHK skriver:

Og når han i øvrigt er så dum at lade dem ligge fremme, kunne det godt tyde på, at han gerne vil opdages, fordi han er for vattet til at afslutte deres ægteskab selv.

Normalt skal man være varsom med at piske en stemning op herinde, men jeg havde godt nok smidt ham ud med det samme.

Det synes jeg så er at piske en stemning op - specielt taget i betragtning af at TS er gravid. Men ja, det kunne godt tænkes at han, i hvert fald ubevidst, er glemsom med vilje.

Anmeld Citér

12. august 2015

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

jeg tror du må være i chock når du skriver det om kondomerne som om han har glemt mælken på indkøbslisten. Jeg var blevet rasende

Det lyder ærlig talt som om at han gerne vil fanges i sin ugerning. At han ikke går med til scanning eller intersseret sig for det når du ringer 6 gange vidner om stor mangel på omsorg og kærlighed for dig. 

held og lykke!

Jeg føler mig fuldstændig handlingslammet. Den her graviditet er ikke planlagt og jeg sagde vi skulle passe på men han passede ikke på. Jeg havde brugt prævention men efter flere års brug kunne jeg pludselig ikke tåle den og så skulle jeg holde 3 mdrs pause og se hvordan det gik. Men jeg er meget fertil så det gik meget hurtigt 

Han har for nogle år siden været mig mentalt utro hvor jeg tilgav ham men jeg har gjort det meget klart at jeg ikke vil tilgive det en gang til... Min egen konklusion på de kondomer er også at han er utro men jeg ved ikke helt hvad den rette reaktion er for jeg er sikker på en løgn hvis jeg spørger ham direkte og konfliktsky som jeg er vil jeg "købe" forklaringen for at undgå konflikten. Jeg tænker at det er bedre at lave en drama og involvere flere så det ikke kun er mig han skal overbevise. 

Hvordan kan han gøre det? 

Jeg kan slet ikke rumme det. FUCK ham 

Anmeld Citér

12. august 2015

Anonym trådstarter

Det værste ved det hele er at han er meget svingende i sit humør. Det er så meget at vores store søn kom og spurgte hvad der var galt med far. 

Hans humør er op og ned konstant. 

Anmeld Citér

12. august 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Det med kondomerne, synes jeg lyder mystisk. Jeg havde spurgt lige ud, hvad han havde gang i! 

At han er fraværende lyder heller ikke godt. jeg ville ikke kunne tage det så roligt som du gør. Jeg var gået amok, men jeg har også temperament og det hjælper nok heller ikke at gå amok, men at spørge ham lige ud mht. Kondomerne, synes jeg sagtens du kan

Anmeld Citér

12. august 2015

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

held og lykke!

Det værste ved det hele er at jeg er fuldstændig enig. 

Jeg tænker også at han ikke selv vil gøre det forbi og det er derfor kondomerne ligger i hans computer taske for han ved jeg vil se dem der men alligevel så ved jeg også han vil lyve omkring det når jeg spør ham. 

Jeg er et kæmpe rod inden i 

Men det med omsorgen har jeg følt noget tid. Jeg føler ikke der er nogen kærlighed. 

Anmeld Citér

12. august 2015

ung-mor-2014

Anonym skriver:

Jeg er så skuffet og såret. 

Jeg er også gal og frustreret og ja en lille smule had og uvilje er også begyndt at fylde i bøtten af følelser der fylder inden i. 

Jeg er i 3. Trimester og min mand er bare så ligeglad. Ja han malede børneværelserne til min store overraskelse og der blev fundet penge frem til nye møbler til vores præ teenage døtre som var vokset ud af deres møbler men... Når han er hjemme er han total fraværende. Sidder bare ved computeren eller på tlf og der er ingen kommunikation. Jeg finder kondomer i hans computer taske og en pakke mere i hans bil og den i bilen er åbnet 

Jeg var til en opfølgende scanning i dag pga tidligere komplikationer og jeg har tydeligt givet udtryk for at det var vigtigt for mig at han var med. Han rykkede på sine vagtplaner men alene af den grund at han ville overraske vores søn med en ps4. Han havde fuldstændig glemt mig og havde planlagt med arbejdet han skulle være der 14,30 så han skal køre 13,30. Min scanning var kl 13 men den kunne han ikke nå i følge ham men jeg ved at han sagtens kunne HVIS han ville. 

Da jeg så efterfølgende ringer for at fortælle hvordan det gik har han ikke tid. Da jeg ringede 2. gang havde han heller ikke tid. Jeg ringede i alt 6 gange for at fortælle det i brudstykker. Han virker bare så kold 

Som om alle mine hormoner ikke er nok så skal han også være en nar. Og ikke nok med det så er vi inviteret til fest på lørdag (børnefødselsdag i familien) og jeg sidder i stuen da han aftaler med hans medarbejder vagtplanen og han aftaler at han tar lørdag morgen og en anden tar lørdag aften for han skal til fest lørdag aften! Say what again! Familiefesten starter kl 14 og slutter også tidligt så hvad er det for en fest der er så vigtig at prioritere??? Han siger det bare var en plade men det var det ikke. Jeg er så gal og skuffet og ked af det. FUCK ham 

De to smileyer siger hvordan jeg så ud da jeg læste det, hvad fanden er det for en mand?! Nøj jeg var blevet gal hvis de var mig....

Anmeld Citér

12. august 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det værste ved det hele er at jeg er fuldstændig enig. 

Jeg tænker også at han ikke selv vil gøre det forbi og det er derfor kondomerne ligger i hans computer taske for han ved jeg vil se dem der men alligevel så ved jeg også han vil lyve omkring det når jeg spør ham. 

Jeg er et kæmpe rod inden i 

Men det med omsorgen har jeg følt noget tid. Jeg føler ikke der er nogen kærlighed. 

Jeg tænker to ting. 

1. At han er fuldstændig ligeglad med om jeg finder de kondomer eller ej for han tror jeg ikke går fra ham...

2. At han ikke ved hvordan han skal blive skilt for han virker ikke til at trives og han ved at et sådan fund vil få mig til fuldstændig at trippe. Jeg har truet med skilsmisse hvis det skete igen...

Anmeld Citér

12. august 2015

Newsence

Anonym skriver:

Jeg tænker to ting. 

1. At han er fuldstændig ligeglad med om jeg finder de kondomer eller ej for han tror jeg ikke går fra ham...

2. At han ikke ved hvordan han skal blive skilt for han virker ikke til at trives og han ved at et sådan fund vil få mig til fuldstændig at trippe. Jeg har truet med skilsmisse hvis det skete igen...

Hvis du har truet med det og stadig er hos ham så fik han jo ret. Du smider ham ikke ud.  Du lader som ingen ting fordi du ikke vil lave drama og det ved han så han gør hvad han vil og hvorfor skulle han skjule det ? Tror ikke han gerne vil opdages. Han er bare ligeglad med om du opdager det for han ved at hans opførsel er konsekvensløst.. Han har dig præcist hvor han vil. Han ved at du hans sikkerhedsnet ikke smutter så han gør som det passer ham..

hvorfor pakker du ikke bare en taske med hans tøj og så viser ham kondomerne og fortæller ham at han VAR advaret og nu må han tage konsekvenserne af sine handlinger og så gøre det klart for ham at hvis han får det bedre af at lyve så må han det men at det ikke ændre din beslutning. På den måde gør du det klart at uanset hvilke løgne han kommer med er du ligeglad og fastholdende. Hold fast uanset hvad han siger ( han vil sikkert bruge hormon kortet) så hold fast. Ja der kommer drama i en kort tid. Drama er kun mens han får afvide det er slut.. 

Hvis du igen tilgiver det kan du være sikker på han gør det igen. 1. Fordi han har gjort noget lignende før 

2. Fordi han er 100% ligeglad med om du finder ud af det

3. Fordi han nu ved at dine trusler kun er varm luft 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.