Far vil pludselig ikke have noget med barn at gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg synes, at det har væltet hende meget med dette første lille bump på vejen - hvis man ikke havde forudset problemer (og dette er jo blot første forhindring), så vil jeg betegne det som naivt. Næste skridt kan gå i begge retninger, men der er jo ingen tvivl om, at der venter rigtig mange udfordringer derude som enlig mor, specielt når der så krydres med yderligere faktorer som for eksempel en ny kæreste.

Nu skal man jo ikke se spøgelser alle vegne, så synes det er forkert at sige hun skulle have forudset det! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2015

Tennalykke

DortheL skriver:

Kære, dig

Mit bedste råd: giv ham tid!

Min drengs far panikkede kort efter scanning, og ville ikke være en del af hans liv. Det ændrede sig, heldigvis :-) 

Tror det er en meget "naturlig" følelse for mange mænd. 

Håber godt nok også at han ændre mening. Der er også lang tid til fødsel. Så han har masser af tid  

Anmeld Citér

10. august 2015

Tennalykke

DortheL skriver:

Kære, dig

Min drengs far panikkede kort efter scanning, og ville ikke være en del af hans liv. Det ændrede sig, heldigvis :-) 

Håber godt nok også at han ændre mening. Der er også lang tid til fødsel. Så han har masser af tid  

Anmeld Citér

10. august 2015

Tennalykke

DortheL skriver:

Kære, dig

Anmeld Citér

10. august 2015

Tennalykke

DortheL skriver:

Kære, dig

Anmeld Citér

10. august 2015

ErDuHerIkkeSnart

Lad ham være. Han må selv rode med om ham kan blive moden til opgaven og du kan og skal ikke bruge energi på at bekymre dig om ham. Du får rigeligt at se til selv. Det juridiske kam ham som bekendt ikke løbe fra og tilbage er blot at håbe at han selv vågner op og tager sig sammen. Held og lykke. 

Anmeld Citér

10. august 2015

Mami

22 år er da ikke "kun"? Det er en super alder at blive mor i, det er hvad man gør det til  

selv var jeg 21 med den første, men nok et andet sted end dig lyder det til  

giv ham lidt tid og begynd at glæd dig alene, prøv at se ham lige pt som en sekundær person, giv ham noget ro så kommer han nok tilbage og hvis ikke så ved du allerede du kan selv  

Anmeld Citér

10. august 2015

Anonym

Du er kun 14 uger henne. Ergo du har laaaaang vej endnu! Han kan nå at ændre holdning tiæ den tid. Når det så er sagt, så må du gøre op med dig selv om du vil at han skal kunne ændre mening hver anden uge! 

Min datter far har intet med hende at gøre! Af den simple grund at jeg ikke gad at finde mig i at der gik 9 måneder til et år før han ringede! Min datter er kun 3 år, han ville ikke skrive under på at han var far, han trak mig igennem en meget lang og træls dna undersøgelse, der så self viste at han er faren! 

Han ringer når han har tid, og efter at have acc det i alt for lang tid, gav jeg ham et ultimatum! Enten ringede han regelmæssig, eller skulle han forsvinde, han valgte så at forsvinde helt, vi har så ikke hørt fra ham siden! Jeg har haft en dejlig kæreste snart i 2 år, som min datter så kalder far. Vi haft på papir fra advokat og det hele, at hvis kæresten og jeg går fra hinanden, så kommer han til at have hende hver anden weekend, når han også har sin datter fra et tidliger forhold! .. Jeg er glad for at vi ikke har kontakt til hende bio far, for det har altid været en lang kamp med ham! Meldte mig for kidnapning engang, dengang han ikke stod som far overhoved! Han skal bare gøre mit liv til et helvede! Så til tider, løser det sig at være enlig! Du skaæ nok finde en derhider dig og dit barn, hvis eks nu ikke ombestemmer sig!  !

- du er vælkommen til at skrive privat til mig, om du ønsker nogle praktiske råd  

Anmeld Citér

10. august 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg synes, at det har væltet hende meget med dette første lille bump på vejen - hvis man ikke havde forudset problemer (og dette er jo blot første forhindring), så vil jeg betegne det som naivt. Næste skridt kan gå i begge retninger, men der er jo ingen tvivl om, at der venter rigtig mange udfordringer derude som enlig mor, specielt når der så krydres med yderligere faktorer som for eksempel en ny kæreste.

Jeg tror slet ikke vi læser samme indlæg. 

Jeg læser hverken naivitet eller opgivelelse men mere forvirring og lidt chokket

Anmeld Citér

10. august 2015

Morjanne76

Måske han bare ikke han opfattet jeres diskussion om kønnet som værende for sjov? Måske han er blevet stødt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.