Hvad tænker I (tyrefægtning)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.519 visninger
49 svar
117 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. august 2015

Anonym trådstarter

Kunne godt tænke mig at høre jeres ærlige mening:

Jeg dater en mand som på nuværende tidspunkt er på ferie i Spanien. Han har I dag fortalt mig at han vil ind og se tyrefægtning her i weekenden!

Hvad ville I tænke om ham? Og ville I overveje at droppe ham, på grund af det?

Jeg ved godt hvad jeg selv tænker, men måske overreagerer jeg, så kunne godt tænk mig at høre jeres mening. Tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes at tyrefægtning er noget svinerie og dyremishandling af væreste skuffe! Vh stine

Anmeld Citér

7. august 2015

silassui

Anonym skriver:

Jeg dater en mand som på nuværende tidspunkt er på ferie i Spanien. Han har I dag fortalt mig at han vil ind og se tyrefægtning her i weekenden!

Jeg ved godt hvad jeg selv tænker, men måske overreagerer jeg, så kunne godt tænk mig at høre jeres mening. Tak

jeg mener også det er dyremishandling men ligefrem droppe ham �� ved jeg ærlig talt ikke om jeg ville. Men måske fortælle din mening om det.

Anmeld Citér

7. august 2015

Anonym

Nej det ville jeg droppe ham på grund af..

Anmeld Citér

7. august 2015

God-mor

Anonym skriver:

Ville miste ALT for et menneske som bidragede til dyremishandling som tyrefægtning er!! Ville pænt sige farvel og tak. Bare han kan få tanken

Anmeld Citér

7. august 2015

Anonym trådstarter

Tro mig, han er ikke i tvivl om min holdning!

Tænker bare sådan en mand er vel ikke særlig empatisk? At man ikke tager afstand fra andres lidelse men i stedet er med til at opretholde det.

Anmeld Citér

7. august 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Ville miste ALT for et menneske som bidragede til dyremishandling som tyrefægtning er!! Ville pænt sige farvel og tak. Bare han kan få tanken

Også sådan jeg har det lige nu må jeg indrømme.

Anmeld Citér

7. august 2015

Isabella_mor

Anonym skriver:

Jeg ville ikke droppe ham! Men jeg ville godtnok ik synes det var fedt!!! 

Jeg dropper heller ikke min kæreste fordi han spiser kød fordi jeg selv er vegetar. Men jeg ville godtnok blive meget træt af det hvis min mand tog ind og se den skags. Så vil jeg hellere at han tog på stripklub!

Anmeld Citér

7. august 2015

Sprit25

Jeg synes det ville være en mega overreaktion at droppe ham grundet det. 

Tyrefægtning er en del af den spanske kultur, ikke at det bliver mere korrekt af den grund, men jeg ville simpelthen ikke droppe ham fordi han oplever noget af det lands kultur han nu engang befinder sig i

Anmeld Citér

7. august 2015

Carina:-)

Det kommer an på hvor din grænse går .

Jeg ville overveje om jeg kunne fortsætte fordi jeg ville tænke på hvor hans grænser for "sjov" går.

For ja det handler om kultur men det gør omskæring af kvinder også og jeg ville heller ikke kunne date en mand der går ind for det ....

Jeg synes personligt tyrefægtning er ækelt og ville aldrig kunne se på det .Og ved også med mig selv at jeg ville diskutere sådan et forhold i stykker fordi jeg ville være så forarget. + At når den hede tid er ovre ville jeg højst sandsynligt sige farvel hvis ikke før -

Men igen det handler jo om hvad du kan acceptere . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.