Abemor skriver:
Jeg må indrømme jeg snart bliver alvorligt frustreret over vores tids Ipad børn
jeg bliver chokeret over, hvor lang tid mange af min søns venner får lov at spille. Flere timer om dagen, og det bliver kun værre jo ældre de bliver. Når han har legekammerater på besøg, har jeg flere gange oplevet, at de kommer med en Ipad under armen
de er 6 år gamle ! Og flere af dem af deres egne Ipad/spillekonsol, osv. Ej hvor bliver jeg frustreret. Hvad er der blevet af at kede sig lidt? Min søn spiller da også på MIN Ipad indimellem (nok hvad der svarer til 1 time om ugen), men han skal da spørge om lov, og får ofte et nej. Er mindst ligeså frustreret over forældrenes argumenter om "Det er fremtiden", "de lærer så meget", osv, come on ... Indrøm det nu - det er skide nemt når de sidder der! De er stille og forstyrre ikke
kom nu ud, tegn, læs bøger, snak sammen, vær sammen
I har dem kun til låns, og så skal tiden da ikke bruges bag en skærm.
suk 
Jeg tænker om det var godt at komme af med lidt galde 
Jeg har ingen mening om emnet, andet end hvert forældrepar bestemmer over deres børns brug af Ipad, og hvis man ikke kan lide det, kan man jo gøre det anderledes med ens egne.
Men ligefrem at hidse sig op over det, må da være spild af energi 
Også kender du ligefrem andres tanker omkring deres børns brug af Ipad, at de bare vil have stille børn 
Anmeld
Citér