Sandratoft skriver:
Vi undrer os nok begge over anonymiteten, men det undrer mig (
) at du synes et svar er mere værd bare fordi brugeren "står frem"
For mig at se er du jo lige så anonym som "de anonyme", ingen ved og kan aldrig finde ud af hvem yourie rigtig er.
Men pyt nu med det, synes du var lidt grov, og så blev jeg grov tilbage. Vi er begge nok lidt åndsvage nogen gange. Jeg beklager hvis jeg hængte dig ud, jeg havde også bare lige et svagt øjeblik.
nu snakkede jeg mest om line(der har billede) og at hende der skrev ano til hende. at hun vælger at være ano for at skrive til hende..
og jeg siger ikke det er mere værd, jeg synes bare det er noget andet at man står ved sin mening, i stedet for at bruge ano, når der ikke er grund til bortset fra hvis man ikke vi have at folk ved man har den mening.. synes nemlig ano bliver brugt alt, alt for meget, i hver debat.
Ja jeg ved godt jeg også er ano da jeg ikke har billeder... (men det er kun her, hvorfor ved jeg ik) men man kan stadigvæk gå ind på min profil, have ide om hvem jeg er, det kan man ik med ano, og du kan heller ikke melde ano(måske er det derfor... ved ik)
Jeg beklager hvis jeg fik det til at lyde som om jeg ville føle mig højere end andre...
Anmeld
Citér