Jeres ærlig mening.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2015

Sandratoft

Yurie skriver:

Så du undre mig, ligesom jeg gør. Men jeg påpeger og jeg er galt på den(ja, jeg tog den måske lidt langt, men hun irriterende og jeg havde nok en dårlig dag) Jeg skrev det bare anderledes, at folk ikke står ved deres mening, men gemmer sig bag ano, omkring ting som ikke burde gøre at man har brug for at være ano.

Vi undrer os nok begge over anonymiteten, men det undrer mig ( ) at du synes et svar er mere værd bare fordi brugeren "står frem"
For mig at se er du jo lige så anonym som "de anonyme", ingen ved og kan aldrig finde ud af hvem yourie rigtig er. 

Men pyt nu med det, synes du var lidt grov, og så blev jeg grov tilbage. Vi er begge nok lidt åndsvage nogen gange. Jeg beklager hvis jeg hængte dig ud, jeg havde også bare lige et svagt øjeblik. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2015

TNBC

Sandratoft skriver:

Vi undrer os nok begge over anonymiteten, men det undrer mig ( ) at du synes et svar er mere værd bare fordi brugeren "står frem"
For mig at se er du jo lige så anonym som "de anonyme", ingen ved og kan aldrig finde ud af hvem yourie rigtig er. 

Men pyt nu med det, synes du var lidt grov, og så blev jeg grov tilbage. Vi er begge nok lidt åndsvage nogen gange. Jeg beklager hvis jeg hængte dig ud, jeg havde også bare lige et svagt øjeblik. 

nu snakkede jeg mest om line(der har billede) og at hende der skrev ano til hende. at hun vælger at være ano for at skrive til hende..

og jeg siger ikke det er mere værd, jeg synes bare det er noget andet at man står ved sin mening, i stedet for at bruge ano, når der ikke er grund til bortset fra hvis man ikke vi have at folk ved man har den mening.. synes nemlig ano bliver brugt alt, alt for meget, i hver debat.

Ja jeg ved godt jeg også er ano da jeg ikke har billeder... (men det er kun her, hvorfor ved jeg ik) men man kan stadigvæk gå ind på min profil, have ide om hvem jeg er, det kan man ik med ano, og du kan heller ikke melde ano(måske er det derfor... ved ik)

Jeg beklager hvis jeg fik det til at lyde som om jeg ville føle mig højere end andre...

Anmeld Citér

28. juli 2015

GulGummiand

Alder har ikke altid noget at gøre med et tal :-) Jeg synes det lyder rigtig fornuftigt at overveje børn i sit liv før man får dem, uanset hvilken alder man har.

Jeg tænker at der nok er større chance for at et parforhold går i stykker efter man har fået børn hvis man ikke har været længe sammen, men det behøver ikke komme an på alderen til parterne i forholdet.

Held og lykke, uanset om I får barn snart eller venter :-)

Anmeld Citér

28. juli 2015

modesty

Sandratoft skriver:

Der er en stor forskel i og med at Yurie (og du og jeg, og mange andre) bruger denne side meget. Og uanset hvor meget vi bilder os andet ind, så betyder det selvfølgelig noget hvad de andre brugere herinde mener om os. En profil på en internetside er stadig en del af en selv - på en helt anden måde end et anonymt indlæg er, hvor man kan skide højt og helligt på det "ry" man har bygget op herinde, ofte over flere år.

(jeg er totalt modstander af anonymitets-funktionen, by the way. Syntes ikke at den burde eksistere)

Anmeld Citér

28. juli 2015

Sandratoft

modesty skriver:

Der er en stor forskel i og med at Yurie (og du og jeg, og mange andre) bruger denne side meget. Og uanset hvor meget vi bilder os andet ind, så betyder det selvfølgelig noget hvad de andre brugere herinde mener om os. En profil på en internetside er stadig en del af en selv - på en helt anden måde end et anonymt indlæg er, hvor man kan skide højt og helligt på det "ry" man har bygget op herinde, ofte over flere år.

(jeg er totalt modstander af anonymitets-funktionen, by the way. Syntes ikke at den burde eksistere)

På min mave har man ikke anonymitetsfunktionen, og det fungerer da meget godt. Men måske vi ville have færre "spændende" debatter, fordi TS ellers ville være bange for at blive genkendt 

Anmeld Citér

28. juli 2015

Sprit25

Sandratoft skriver:

På min mave har man ikke anonymitetsfunktionen, og det fungerer da meget godt. Men måske vi ville have færre "spændende" debatter, fordi TS ellers ville være bange for at blive genkendt 

Tror det er første gang jeg kan erklære mig fuldstændig enig med dig Jeg synes den bliver misbrugt ofte

Anmeld Citér

28. juli 2015

Sandratoft

Tror det er første gang jeg kan erklære mig fuldstændig enig med dig Jeg synes den bliver misbrugt ofte

Èn gang skal jo være den første  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.