mor:) skriver:
Selvfølgelig kan du besøge din mor hver uge hvis du har lyst til det. Som jeg tidligere skrev lyder det til at du skal begynde at tage dine egne beslutninger.
Jeg synes iøvrigt ikke man bør tale om det der "irriterer" en med sin kærestes mor. Det er ikke fair overfor din kæreste.
Så jeg synes både du og hans mor bør undskylde.
Men dejligt I har det fint igen
Jeg har aldrig ville besøge hende så tit. Fordi hun hentyder tit til jeg gør nogle ting som hun bære den af over, selvom det ikke er hende 
hun kontaktede mig, jeg svarede bare, at hun skriver og har sagt ting om sin søn, vil jeg ikke kendes ved, for det hun mener er forkert hun har et forkert billede af nogle ting
jeg har sagt undskyld, men han sagde det ikke var mig, har spurgt mange gange efter han har sagt han ikke har en relation til hans mor pt, og han tager IKKE telefonen når hun ringer, det kan jeg ikke hjælpe med...
men tak for din mening, kunne bare ikke bruge det sidste til noget særlig konstruktivt når jeg bare er ærlig over hvordan jeg ser tingende, at det hele så var en misforståelse og hun ikke engang troede det, ja sådan er det..
men fred være med vi har forskellige meninger 
Anmeld
Citér