Urimelig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2015

Fremad

Anonym skriver:

Misforståelser er det meste, behandlede mig tit som et lille barn min mor, hun åbnede mine breve, hun er meget dobbelt moralsk, ville have kørt mig omgående til en abort hvis min kæreste ikke havde været der, min kæreste udtrykker gerne hvad han mener og siger hende i mod hvis han langt fra er enig, min mor har svært ved at er vores datter utilpas skal hun tilbage til os(den har hans mor også haft af men den tog han med hende og jeg tog den med min mor, så bedre er det da blevet) en gang bad jeg måske over 10 gange om at få vores datter igen da hun sad med hende, men fik det ikke før min kæreste fik kringlet situationen så det ikke bare var mig(noget med jeg skulle have is?), min mor vil nogle gange meget gerne bestemme mange ting, og hun ringede engang til svigermor og svinede min kæreste til i måske en time

det var hvad jeg lige kan huske

Jeg må erkende at jeg faktisk godt kan følge ham.......

Mit barn skulle hellere ikke være i selskab med en sådan person, min mor var sådan og meget mere... Min datterhar lidt stor overlast af det...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2015

Anonym trådstarter

Projekt baby skriver:

Du skulle prøve at vende den om med ham, og så spørge din kæreste om, at hvis det var omvendt og det var dig der ikke kunne med hans mor og at det var dig der stejlede hver gang han skulle ses med hende og ville have jeres barn med, om han så synes det var en rimelig situation at sætte ham i? 

Han sagde engan at hvis jeg ikke kunne med hans mor, og hun var overfor mig som min mor er ved ham, så ville han ikke snakke eller se hende mere 

Anmeld Citér

4. juli 2015

TNBC

Anonym skriver:

Han sagde engan at hvis jeg ikke kunne med hans mor, og hun var overfor mig som min mor er ved ham, så ville han ikke snakke eller se hende mere 

Efter at have læst det du har skrevet om hende, kan jeg faktisk godt forstå ham. Hun lyder ikke som en rar dame(nu kender jeg hende ik).

En mor der vil kører sin datter hen og få en abort, bare lige sådan, og du blev "reddet" af din kæreste.

Og han kan vist godt se hvordan det kan påvirker jeres datter med en bedstemor som hende, siden han kan sige, at hvis hans mor var på den måde, havde han nægtet at se hende, så han ville faktisk vælge dig over sin egen mor. Det viser sku noget.

Anmeld Citér

4. juli 2015

Isabell's mor

Anonym skriver:

Det tror jeg simpelthen ikke på! Jeg står desværre selv i noget af den samme situation. Min kæreste kan heller ikke lide min mor og hun kan ikke lide ham og vi venter en pige om fire måneder.

Jeg føler mig som en lus imellem to negle med de to, men som jeg selv har sagt til min kæreste, så vil jeg ikke blandes ind i deres stridigheder, og det skal min datter slet heller ikke! Så jeg vil gøre hvad der passer mig 

Anmeld Citér

4. juli 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Undskyld. Det kommer måske lidt hårdt ud. Men du bliver virkelig nødt til at ligge det konfliktsky noget væk og slå i bordet. 

Han skal da på ingen måde bestemme om jeres datter ser din mor bare fordi at han ikke kan med hende. 

Det er DIN mor. Tænk hvis din datter får en kæreste som voksen der ikke kan med dig og nægter dig at se dit barnebarn. 

Ej helt ærligt. Så er du ikke urimelig at du vil have hende med. Synes derimod i begge er en kende barnlige. Snak om tingene og lad være bare og giv efter. 

Ja vil gerne indrømme jeg har opført mig barnligt ikke at jeg er stolt af det, de her diskussioner er faktisk dem jeg har været mindst konfliktsky i, men har ikke lige fået hele samtalen med, jeg er begyndt at fast, især efter svigermor har fortalt at han ligner sin far og om hvordan han var, men ja det bliver altid værre af jeg står fast, han har ikke villet snakke med mig siden han her til aften sagde at lige nu hadet han mig for at være sådan, på trods af inden han gik i seng gav jeg ham et tæppe eller prøvede men han smed det tilbage igen, også sagde jeg godnat så fnyste agtig noget han bare af mig som han gør når han er dybt fornærmet :/

Anmeld Citér

4. juli 2015

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Jeg må erkende at jeg faktisk godt kan følge ham.......

Mit barn skulle hellere ikke være i selskab med en sådan person, min mor var sådan og meget mere... Min datterhar lidt stor overlast af det...

Jeg ved hun er strid, men hun er den eneste forældre jeg har haft min far ja snakker jeg ikke rigtig med han har ikke engang set hende, og min far kørte min mor psykisk ned dengang derfor skal der ikke meget til før andre mænd/drenge er som min far :/

så jeg er meget splittet men har fortalt hende at hun skal være ordentlig og mange andre ting før hun kan se sit barnebarn og det acceptere hun og hun er faktisk blevet god til det hele hun acceptere ligesom at vores datter skal se folk an inden hun springer i armene på dem, hvilket var en svær ting for hende i starten

Anmeld Citér

4. juli 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Efter at have læst det du har skrevet om hende, kan jeg faktisk godt forstå ham. Hun lyder ikke som en rar dame(nu kender jeg hende ik).

En mor der vil kører sin datter hen og få en abort, bare lige sådan, og du blev "reddet" af din kæreste.

Og han kan vist godt se hvordan det kan påvirker jeres datter med en bedstemor som hende, siden han kan sige, at hvis hans mor var på den måde, havde han nægtet at se hende, så han ville faktisk vælge dig over sin egen mor. Det viser sku noget.

Ja, det viser meget, men som skrevet før jeg har kun min mor, jeg har altid haft det fantastisk med min mor, jeg er gået meget på kompromis omkring det hele med min mor, så det er rigtig svært for mig, men jeg ved hun kan være enormt strid, og jeg ved min kæreste ønsker jeg bare cutter kontakten men jeg har meget i klemme hvad det angår, er jo kun vokset op med min mor

Anmeld Citér

4. juli 2015

Fremad

Anonym skriver:

Jeg ved hun er strid, men hun er den eneste forældre jeg har haft min far ja snakker jeg ikke rigtig med han har ikke engang set hende, og min far kørte min mor psykisk ned dengang derfor skal der ikke meget til før andre mænd/drenge er som min far :/

så jeg er meget splittet men har fortalt hende at hun skal være ordentlig og mange andre ting før hun kan se sit barnebarn og det acceptere hun og hun er faktisk blevet god til det hele hun acceptere ligesom at vores datter skal se folk an inden hun springer i armene på dem, hvilket var en svær ting for hende i starten

Min mor manipulerede virkelig med mig...

Og jeg har på den mest hårde og modbydelig måde lært at mor og far ikke er ens betydende med man skal blive i deres liv og acceptere de de gør bare fordi de er ens forældre...

Desværre.... Du SKAL Sætte dit barns ve og vel først, og dit.... For jeg er ret sikker på din psyke måske os har og stadig lider....

Anmeld Citér

4. juli 2015

Anonym trådstarter

Projekt baby skriver:

Det tror jeg simpelthen ikke på! Jeg står desværre selv i noget af den samme situation. Min kæreste kan heller ikke lide min mor og hun kan ikke lide ham og vi venter en pige om fire måneder.

Jeg føler mig som en lus imellem to negle med de to, men som jeg selv har sagt til min kæreste, så vil jeg ikke blandes ind i deres stridigheder, og det skal min datter slet heller ikke! Så jeg vil gøre hvad der passer mig 

Jeg ville også bare ønske det kunne holde op, jeg fik først det afvide da jeg var halvvejs i min graviditet hvis ikke blot en måned før at de overhovedet ikke kunne sammen

han holdte det hemmeligt for min skyld, og det gør sq ondt når man så står og stadig vælger at se ens mor og se igennem hans behov :/

Anmeld Citér

4. juli 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Ja vil gerne indrømme jeg har opført mig barnligt ikke at jeg er stolt af det, de her diskussioner er faktisk dem jeg har været mindst konfliktsky i, men har ikke lige fået hele samtalen med, jeg er begyndt at fast, især efter svigermor har fortalt at han ligner sin far og om hvordan han var, men ja det bliver altid værre af jeg står fast, han har ikke villet snakke med mig siden han her til aften sagde at lige nu hadet han mig for at være sådan, på trods af inden han gik i seng gav jeg ham et tæppe eller prøvede men han smed det tilbage igen, også sagde jeg godnat så fnyste agtig noget han bare af mig som han gør når han er dybt fornærmet :/

Må jeg spørger hvor gamle i er? 

Selvom det bliver værre af at du står fast så skal du gøre det. På en måde er det jo klart han bliver mere sur. Han har været vant til at få sin vilje altid (lyder det som om). 

Som min mor altid har sagt til mig. "Hvis folk er sure over at være uenige i noget. Så lad dem om det. Det er dem der har er problem med at blive glade igen" 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.