Anonym skriver:
Så du vil mene jeg selv skal tage afsted i morgen også tage lidt tid uden kogle kontakt til min mor?
ja jeg lider hårdt psykisk og har gjort det lang tid af mange årsager derfor er jeg konfliktsky så det batter, for fire år siden begyndte min gamle spiseforstyrrelse og for to år siden D 8 august begyndte jeg at få det bedre da jeg mødte min kærste, han er min klippe sådan set også derfor jeg føler at jeg er syv uretfærdig og jeg fuldstændig sætter ham til siden 
Ja det synes jeg... Så du kan få det hele lidt på afstand, få følt lidt efter og give din kæreste og barn din opmærksomhed....
Du skal sætte dit liv først, ellers ender du med at behage din mor og ende ud med at være taberen i den sidste end.... Hvor du har mistet alt det du havde kært.... Og er endnu mere ødelagt psykisk...
Du skal tænke på DIG og DIN lille familie... Det er ikke din opgave at behage eller tage dig af din mor....
Selvom det er så svært når man står midt i det... Jeg ved det.....
Jeg bliver aldrig et helt menneske igen, og i en alder 32 år stod jeg pludselig og skulle finde mig, hvem JEG var.... For jeg havde levet som min mor ønskede.... Og da hun døde, stod jeg der... Fyldt med had, svigt, identitets krise, og meget meget andet.....
Jeg vil rigtig gerne skrive privat hvis du vil,( dog først en anden dag da vi er hoppet i seng) mht hvad jeg har oplevet... Noget af det og hvad der har fået mig til at sige fra de gange jeg har gjort det
.. Jeg var desværre nødsaget til kontakt til min mor pga min lillebror.....
Du skal tænke på hvor svært det er for ham der elsker dig at se dig blive behandlet sådan, og tro mig de ser og mærker mere end vi selv gør når vi står i det.... Og så vil han ikke udsætte jeres barn for de du er blevet udsat for....
Plus hun virkelig har været så respektløs overfor ham....