mor:) skriver:
Der er da ingen der kan genkende barnet. Hvad hvis barnet havde shorts på - er det så okay at man lagde billeder af fremmede børn?
Ja, for det sker hele tiden, fordi man ikke kun kan tage billeder af sine egne, da der altid vil kunne snige sig mennesker ind på billeder.
Ellers vil det være meget svært at tage billeder af sine børn når man er ude, men hvis det var mit barn og et andet som jeg kendte forældrene, ville jeg spørge om det var ok at jeg brugte det på nettet.
Men igen, det har ikke noget med gøre det til noget seksuelt, men at det er et nøgent barn, der ikke er ens eget. Og derfor ville jeg sløre det, om det gør mig sart eller ej. Jeg ville heller ikke lægge nøgen billeder ind af mine egne børn eller andres jeg kender, for kan ikke se hvorfor. Og nej jeg er ikke bange for nøgenhed, de må gerne løbe nøgne rundt i haven, stranden og andet, men kan ikke se hvorfor de skal ligge på nettet. Jeg ligger heller ikke topløse billeder af mig selv derind, eller gamle børne billeder hvor jeg er nøgen.
Og for mig har det ikke noget at gøre om man kan kende barnet eller ej, det er bare at det er et nøgent barn, der ikke er mit.
Anmeld