Min søn hygger sig her lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Intet!! Men det er bare ikke alle der vil have nøgenbilleder af sig selv på nettet, lige meget hvad alder man har, og derfor synes jeg at man godt kan sløre det, for så tænker man på andre.. Og nej der kan intet ske ved det.

Ja, man kan også godt sløre ansigter..

Men vi bliver ikke enige om det her. SÅ kan ikke se hvorfor vi skal blive ved med at diskutere det.

Det er heller ikke alle der i det hele taget vil have billeder af sig selv på nettet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2015

Sprit25

mor:) skriver:

Jeg ville bedre kunne forstå at man gjorde opmærksom på at sløre fremmede børns absigter frem for numser

Nu er det mig i diskuterer så må hellere lige komme med mit besyv. 

Jeg synes slet ikke man som person skal lægge billeder op af børn man ikke kender derfor synes jeg så slet ikke nøgenhed burde lægges op uden forældrenes samtykke. 

Jeg reagerede ikke voldsomt eller foraget. Jeg fremlagde mit synspunkt om at der var et nøgent barn som I min optik ikke burde være der. Jeg reagerede ikke på børn med ansigt fordi jeg netop ikke orkede en diskussion ang det og orker faktisk heller ikke den her. Jeg gjorde TS opmærksom på noget hun også synes var forlert også er den skid vist slået 

Anmeld

5. juli 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sprit25 skriver:

Nu er det mig i diskuterer så må hellere lige komme med mit besyv. 

Jeg synes slet ikke man som person skal lægge billeder op af børn man ikke kender derfor synes jeg så slet ikke nøgenhed burde lægges op uden forældrenes samtykke. 

Jeg reagerede ikke voldsomt eller foraget. Jeg fremlagde mit synspunkt om at der var et nøgent barn som I min optik ikke burde være der. Jeg reagerede ikke på børn med ansigt fordi jeg netop ikke orkede en diskussion ang det og orker faktisk heller ikke den her. Jeg gjorde TS opmærksom på noget hun også synes var forlert også er den skid vist slået 

Jeg diskuter ikke kun dette men den kedelige tendens idag som trods alt kommet frem i tråden her. 

Anmeld

5. juli 2015

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tråden er låst efter TS ønske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.