Anonym skriver:
Føler bare at det er mig der er forkert på den da både mine svigerforældre og min kæreste syntes det er iorden at min svigerfar skrev sådan til mig.... Jeg er så ked af det for inderst inde så har jeg slet ikke nogen der støtter mig og bakker mig op udover jer.... Jeg må klare det hele selv og det er fandme hårdt!! Har lyst til at grave mig ned eller bare forsvinde helt bare for at se om de (specielt) min kæreste ville blive ked af det hvis jeg var væk...
Nu har jeg læst hele tråden, og ligesom line har jeg også gættet hvem du er.
Din kæreste og svigerfar lyder som nogle frygtelige mennesker, 1 ting er at svigerfar er slem, men når man ikke engang har en støtte i sin kæreste, så er det først rigtig slemt.
Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan du har det, men gætter på at det ikke må være særlig godt. Som du selv skriver er du helt alene, og der er ingen der støtter op om dig. Synes du selv det er meningen at det skal være sådan i en familie?
Jeg har sagt det før, og siger det gerne igen, skynd dig væk med dine to børn, få dit selvværd op igen, få sagt fra over for den skrækkelige familie! Der findes søde.mænd derude, så du skal ikke være bange for at ende alene.
Anmeld
Citér