Glemt at sige tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2015

l.kjoeller

Min kæreste kom hjem fra hans forældre i morgens kl. 5. De havde købt nogle dyre krydderier til os. Jeg var lige stået op med vores søn i tænkte at jeg ikke lige ville skrive nu for ikke at vække dem. Jeg ville skrive til dem senere. Men jeg har været så træt pga en dårlig nattesøvn så har ikke skænket en tanke lige at skrive tak. Min svigerfar har så skrevet en meget sur SMS til mig over at det er for dårligt at jeg ikke har sagt tak. Jeg fik straks dårlig samvittighed og blev ked af det for det ligner heller ikke mig ikke at sige tak. Jeg skrev så hvad jeg har skrevet ovenover. Men så skriver han at dårlige undskyldninger er der nok af og at jeg har meget at lære endnu. Jeg er fuldstændig grædefærdig!! Hvad skal jeg gøre??? Jeg skrev undskyld igen og nu skrev han lige at jeg ikke har behov for at forklare mig mere for det gavner ingen af dem. Hvad skal jeg gøre?? De er åbenbart meget sure på mig og jeg er simpelthen så ked af det!!

Det er da ved gud dem der mangler manerer at gøre så stort et nr ud af det . De har vidst glemt hvordan det er med små børn 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2015

B&J

Skriv eller ring og sig det som det er....

du var træt og havde lige dig selv og barn i hoved, og du ville skrive tak men du havde glemt det pga af det oven over. også hvis de vil have deres krydderrier tilbage jamen så kan de få dem slut

Anmeld Citér

27. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Det har du ret i!! Mine beskeder var stille og rolige og var på ingen måde vrede. Han er det stædigste mennesker jeg kender og det kan ødelægge mange ting!!  Jeg kan bare ikke se dem i øjnene næste gang jeg ser dem.... Syntes det er for flovt!

Ja det er da mega flovt for dem, at de opføre sig som en flok 5 årie!

Bed kæresten om at køre tilbage med de dumme kryderrier og de lige må tage sig sammen og blive gode igen! Vh stine

Anmeld Citér

27. juni 2015

lineog4

Anonym skriver:

Min kæreste kom hjem fra hans forældre i morgens kl. 5. De havde købt nogle dyre krydderier til os. Jeg var lige stået op med vores søn i tænkte at jeg ikke lige ville skrive nu for ikke at vække dem. Jeg ville skrive til dem senere. Men jeg har været så træt pga en dårlig nattesøvn så har ikke skænket en tanke lige at skrive tak. Min svigerfar har så skrevet en meget sur SMS til mig over at det er for dårligt at jeg ikke har sagt tak. Jeg fik straks dårlig samvittighed og blev ked af det for det ligner heller ikke mig ikke at sige tak. Jeg skrev så hvad jeg har skrevet ovenover. Men så skriver han at dårlige undskyldninger er der nok af og at jeg har meget at lære endnu. Jeg er fuldstændig grædefærdig!! Hvad skal jeg gøre??? Jeg skrev undskyld igen og nu skrev han lige at jeg ikke har behov for at forklare mig mere for det gavner ingen af dem. Hvad skal jeg gøre?? De er åbenbart meget sure på mig og jeg er simpelthen så ked af det!!

Hvad du skal gøre? Du skal teække på skuldrene, smile og nyde din lørdag med din mand og din søn. Lad svigerforældre være svigerforældre og skriv da endelig hverken den ene eller den anden SMS, og lad for Gud skyld vær med at undskylde.

og så skal du lære på sigt at lade det gå ind af det ene øre (øje) og ud af det andet og trække overbærende på skuldrene. Måske I så ikke får krydderier mere, men ja så køber I dem vel selv 

Synes jeg kan huske en gammel tråd om en svigerfar der også var tøsefornærmet og ikke ville komme til en fødselsdag eller hvad det var - kan jo ikke vide om det er dig, men lyder bare som den samme svigerfar af beskrivelsen  håber det ikke for så har han dig stadig hvor han vil have dig.

Anmeld Citér

27. juni 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Hvad du skal gøre? Du skal teække på skuldrene, smile og nyde din lørdag med din mand og din søn. Lad svigerforældre være svigerforældre og skriv da endelig hverken den ene eller den anden SMS, og lad for Gud skyld vær med at undskylde.

og så skal du lære på sigt at lade det gå ind af det ene øre (øje) og ud af det andet og trække overbærende på skuldrene. Måske I så ikke får krydderier mere, men ja så køber I dem vel selv 

Synes jeg kan huske en gammel tråd om en svigerfar der også var tøsefornærmet og ikke ville komme til en fødselsdag eller hvad det var - kan jo ikke vide om det er dig, men lyder bare som den samme svigerfar af beskrivelsen  håber det ikke for så har han dig stadig hvor han vil have dig.

Det var den svigerfar der ikke ville komme til juleaften. Jeg er taget ud og gå en tur med barnevognen. Kæresten er kørt da han ikke ville se på mit flæberi. Jeg er sur over hans manglende støtte og at han siger at jeg har godt af at blive sat på plads. Det har gjort at jeg har indset at jeg ingen har at støtte mig til her i livet. Jeg er fuldstændig færdig og ked af det!! Ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv og skammer mig i en alder af næsten 30 at være sådan her!! Med ingen selvtillid ellers selvværd!

Anmeld Citér

27. juni 2015

Benjamins'mor

Helt ærligt. 

Jeg var blevet STIKhamrende tosset og havde skrevet at hvis det skulle være med den på kunne de få deres åndssvage krydderier igen. Meget muligt det er hårdt, men jeg finder mig ikke i at blive skrevet eller snakket sådan til. 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Helt ærligt. 

Jeg var blevet STIKhamrende tosset og havde skrevet at hvis det skulle være med den på kunne de få deres åndssvage krydderier igen. Meget muligt det er hårdt, men jeg finder mig ikke i at blive skrevet eller snakket sådan til. 

Jeg er også fuldstændig ked af at han skrev at dårlige undskyldninger er der nok af og at jeg har meget at lære endnu. Der er noget af min respekt til ham gået af. Hvis jeg skrev sådan til ham var han blevet tosset på mig!

Anmeld Citér

27. juni 2015

Anonym trådstarter

Nu har min kæreste sendt 3 billeder af vores datter som fik en gave af hans forældre. Hvordan skal jeg takle det??? Han var/er åbenbart kørt derop....

Anmeld Citér

27. juni 2015

FruK

Ej, hold op et cirkus... Alle kan da glemme at få sagt tak... 

Det er synd at du lader det påvirke dig så meget - det er da din svigerfar der er helt i hegnet. Det er da virkelig uforskammet at blive så sur over at nogen har glemt at takke...! 

Jeg ville bare lade dem være sure til de selv bliver gode igen. 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Isabella_mor

Anonym skriver:

Hvad fanden er det da for en opførsel og stå og KRÆVE at få et tak. Ja det er da nirmalt at man gerne siger tak for det man far. Men det lyder i min verden som om at de bare har siddet og ventet hele dagen på at du skulle sige tak.! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.