Anonym skriver:
Har det bare så skidt og græder og græder for jeg har det dårligt med at de er sure på mig!!! Vil jo ikke være den svigerdatter som de ikke kan lide. Og min svigerfar er bare så stædig så det kan tage ham flere dage at komme sig over det her!! Ihh!!! Det var fandme også for dumt ikke at bare skrive tak med det samme til dem!! Jeg bliver helt i tvivl om han egentlig har ret!!
Helt ærligt så syntes jeg at du skal aflevere krydderierne tilbage og fortælle at hvis det er så vigtigt for ham og at han ikke kan sætte sig i andres sted så kan han beholde lortet!
Og så skal du ikke bekymrer dig så meget om at være den "gode svigerdatter" men være tro mod dig selv!
jeg har selv kæmpet med at blive accepteret af min svigerfamilie og har hoppet og sprunget for at de skulle kunne li mig, men lige meget hvad er jeg ikke god nok! Og så kan jeg jo lige så godt være mig som jeg er og lade dem være! Mine svigerforældre bliver lagt på is når de bliver for meget og ærligt at flippe sådan ud over krydderier er for meget
tør øjnene og sig fra over at blive behandlet så dårlig!
Anmeld
Citér