Glemt at sige tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Nu har min kæreste sendt 3 billeder af vores datter som fik en gave af hans forældre. Hvordan skal jeg takle det??? Han var/er åbenbart kørt derop....

Jeg ville sende en SMS til ham hvor jeg skrev, nu må DU huske at sige tak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2015

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Altså at det er min kæreste der skal huske at sige tak?? Det gjorde han også med krydderierne. Skal jeg skrive at han skal sige tak fra os begge??

Anmeld Citér

27. juni 2015

Kay

Anonym skriver:

Har det bare så skidt og græder og græder for jeg har det dårligt med at de er sure på mig!!! Vil jo ikke være den svigerdatter som de ikke kan lide. Og min svigerfar er bare så stædig så det kan tage ham flere dage at komme sig over det her!! Ihh!!! Det var fandme også for dumt ikke at bare skrive tak med det samme til dem!! Jeg bliver helt i tvivl om han egentlig har ret!!

Helt ærligt  så syntes jeg at du skal aflevere krydderierne tilbage og fortælle at hvis det er så vigtigt for ham og at han ikke kan sætte sig i andres sted så kan han beholde lortet! 

Og så skal du ikke bekymrer dig så meget om at være den "gode svigerdatter" men være tro mod dig selv!

jeg har selv kæmpet med at blive accepteret af min svigerfamilie og har hoppet og sprunget for at de skulle kunne li mig, men lige meget hvad er jeg ikke god nok! Og så kan jeg jo lige så godt være mig som jeg er og lade dem være! Mine svigerforældre bliver lagt på is når de bliver for meget og ærligt at flippe sådan ud over krydderier er for meget

tør øjnene og sig fra over at blive behandlet så dårlig!

Anmeld Citér

27. juni 2015

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Har ærlig talt ikke lyst til at skrive til dem og sige tak. Er sur og skuffet over dem!! Så kan min kæreste sige tak fra mig...??

Anmeld Citér

27. juni 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Altså at det er min kæreste der skal huske at sige tak?? Det gjorde han også med krydderierne. Skal jeg skrive at han skal sige tak fra os begge??

At han må huske at sige tak på jeres vegne. Du skal jo ikke sende en SMS til din svigerfar hvor der står tak, når de har givet ham tingene og han har sagt tak i forvejen. 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Helt ærligt  så syntes jeg at du skal aflevere krydderierne tilbage og fortælle at hvis det er så vigtigt for ham og at han ikke kan sætte sig i andres sted så kan han beholde lortet! 

Og så skal du ikke bekymrer dig så meget om at være den "gode svigerdatter" men være tro mod dig selv!

jeg har selv kæmpet med at blive accepteret af min svigerfamilie og har hoppet og sprunget for at de skulle kunne li mig, men lige meget hvad er jeg ikke god nok! Og så kan jeg jo lige så godt være mig som jeg er og lade dem være! Mine svigerforældre bliver lagt på is når de bliver for meget og ærligt at flippe sådan ud over krydderier er for meget

tør øjnene og sig fra over at blive behandlet så dårlig!

Jeg er også ret sur og skuffet over dem!! Især over det svigerfar skrev til mig!! Jeg har mistet noget af respekten til dem!!

Anmeld Citér

27. juni 2015

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

At han må huske at sige tak på jeres vegne. Du skal jo ikke sende en SMS til din svigerfar hvor der står tak, når de har givet ham tingene og han har sagt tak i forvejen. 

Ok. Det vil jeg gøre...

Anmeld Citér

27. juni 2015

Kay

Anonym skriver:

Du har ret!! Min selvtillid og selvværd er lig med nul  Jeg har aldrig troet på mig selv og sådan har keg altid haft det! Ved du hvordan man arbejder med det?? Er det en psykolog man skal snakke med eller hvordan?? Jeg er både ked af det men også gal lige nu over at han kan finde på at skrive sådan til mig!! Han ved godt at jeg ikke er typen der siger fra!og det har jeg aldrig gjort!

Send mig en pb hvis du har lyst jeg kender en rigtig god coatch du kan kontakte

Anmeld Citér

27. juni 2015

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Send mig en pb hvis du har lyst jeg kender en rigtig god coatch du kan kontakte

Ok. Det vil jeg gøre. 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Kay

Anonym skriver:

Jeg er også ret sur og skuffet over dem!! Især over det svigerfar skrev til mig!! Jeg har mistet noget af respekten til dem!!

Det har du også al ret til

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.