Anonym skriver:
Min kæreste kom hjem fra hans forældre i morgens kl. 5. De havde købt nogle dyre krydderier til os. Jeg var lige stået op med vores søn i tænkte at jeg ikke lige ville skrive nu for ikke at vække dem. Jeg ville skrive til dem senere. Men jeg har været så træt pga en dårlig nattesøvn så har ikke skænket en tanke lige at skrive tak. Min svigerfar har så skrevet en meget sur SMS til mig over at det er for dårligt at jeg ikke har sagt tak. Jeg fik straks dårlig samvittighed og blev ked af det for det ligner heller ikke mig ikke at sige tak. Jeg skrev så hvad jeg har skrevet ovenover. Men så skriver han at dårlige undskyldninger er der nok af og at jeg har meget at lære endnu. Jeg er fuldstændig grædefærdig!! Hvad skal jeg gøre??? Jeg skrev undskyld igen og nu skrev han lige at jeg ikke har behov for at forklare mig mere for det gavner ingen af dem. Hvad skal jeg gøre?? De er åbenbart meget sure på mig og jeg er simpelthen så ked af det!!
Hvorfor har din kæreste ikke sagt tak? Han var deroppe, så kan han sku da sige tak, når han får det. Så er der blevet sagt tak..
Seriøst, hvis de bliver sure over at du ikke har sagt tak, så havde jeg sagt, så kan de få det tilbage, for det er ikke værd at folk bliver sure, over sådan en lille ting.
Jeg synes de går lige lidt meget op et enkelt tak. Og hvis det er første gang du glemmer at sige tak...
Anmeld
Citér