Babytøj og skyllemiddel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

LotteN

Herhjemme bruger vi også eddike som skyllemiddel og har startede også på den dengang debatten var oppe herinde..

Det fungere rigtig fint og tøjet lugter på ingen måde af det - så kan varmt anbefale det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

SaNiNa

Bruger ikke skyldemidel værken til nicklas eller vores tøj...

Anmeld

14. september 2009

Moderator

14. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Har lige søgt på vaskenødder - ingen resultater??

Nå, det kigger jeg lige på, for det skal jeg da bruge - er det nogen man bruger i stedet for sæbe?

det var mystisk. gad vide om vores google indeksering først kom efter den tråd? hmmm
Men i hvertfald er det smadder godt, jeg kan sende dig links, når jeg kommer hjem. jeg vasker ca 5 maskiner om ugen og bruger for 35 kr vaskenødder og 2 liter eddike om måneden.

Anmeld

14. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zafir skriver:

det var mystisk. gad vide om vores google indeksering først kom efter den tråd? hmmm
Men i hvertfald er det smadder godt, jeg kan sende dig links, når jeg kommer hjem. jeg vasker ca 5 maskiner om ugen og bruger for 35 kr vaskenødder og 2 liter eddike om måneden.

Hm.. Der står i en af de tråde jeg fik links til ovenfor at vaskenødder har klaret sig rigtigt dårligt på tv-tests, endda dårligere end bare vand? Men du synes de fungerer strålende?

Anmeld

14. september 2009

Pige2009

Mirjam123 skriver:

Hej..
Kan godt være det er et dumt spørgsmål, men kom til sidde og tænke over det..
Bruger i skyllemiddel til jeres babyers tøj? og er der noget skyllemiddel som evt er godt til de små, eller skal man helt la være med bruge det?
Hva er jeres mening?

Jeg bruger flydende Neutral vaskemiddel og anser skyllemiddel for unødvendigt. Desuden forurener det forfærdentligt, så derfor har jeg valgt det fra.

Hilsen Linda 36+2

Anmeld

14. september 2009

Pige2009

Zafir skriver:

Babytøj og skyllemiddel=nixen bixen - hvis du spørger mig.

Derudover skyllemiddel for alle, naturen, vores tøj, krop, hud osv. NIXEN BIXEN!!!....

Nemlig  Er slet ikke nødvendigt

Anmeld

14. september 2009

Skouboe

Jeg googlede vaskenødder på nettet og fandt et resultat fra Tænk og test (forbrugerstyrelsen) og de konstaterede at det ikke vaskede bedre end vand, så jeg tror jeg holder mig til mit alm uparfumerede vaskepulver.. til gengæld tror jeg at jeg skal prøve eddike...

Anmeld

14. september 2009

Diana...

Nope ingen skyldemiddel her ikke til hans eller vores jeg synes slet ikke det er nødvendig spild af penge i mine øjne.

Kram

Anmeld

14. september 2009

finkedinke

Alle jer der slet ikke bruger skyllemiddel...
Bruger i ALDRIG skyllemiddel. Hvad så med det tøj der er helt vildt elektrisk?? Kan eddike klare det? og hvor meget skal der til? Og hvad med jer der heller ikke bruger eddike? har i intet tøj der bliver elektrisk?

Jeg bruger neutral skyllemiddel til ca. en vask hver 8-14 dag da noget af mit tøj bliver voldsomt elektrisk uden.  Børnenes tøj får aldrig skyllemiddel. VI bruger som regel englamark eller neutral flydende vaskemiddel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.