Babytøj og skyllemiddel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rosa skriver:

Vaskenødder????

Søg på det i vores googlefelt, så får du en helt masse tråd frem omkring emnet

Det er super  Det er sådan nogen nødder halløj, fra nogen sæbetræer eller et eller andet også putter man dem i en lille pose også vasker man med dem i vaskemaskinen. det er billigt, funger perfekt og giver ingen skadeligeting eller sager til NOGEN overhovedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Ni-ko-li-ne

har du eller barnets far nogen former for allergier?  hvis ikke så burde jeres barn være bedre stille i forhold til allergi... men igen, det er ikke til at vide...

Nikoline slås med allergi, det giver søvnløse nætter mm... og nu skal vi til børnelæge... vi skal tænke over alle ting i hendes hverdag, alle stoffer hun udsættes for, det kan være hvad som helst eller flere ting der er skyld i allergien.. det er derfor jeg siger at man virkelig skal tænke sig om :0) og for mig er skyllemiddel virkelig u-nødvendigt... vi bruger også eddike

Anmeld

14. september 2009

Vingummien

Mirjam123 skriver:

Hej..
Kan godt være det er et dumt spørgsmål, men kom til sidde og tænke over det..
Bruger i skyllemiddel til jeres babyers tøj? og er der noget skyllemiddel som evt er godt til de små, eller skal man helt la være med bruge det?
Hva er jeres mening?

Vi bruger vaskepulver og skyllemiddel fra Neutral

Anmeld

14. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zafir skriver:

Søg på det i vores googlefelt, så får du en helt masse tråd frem omkring emnet

Det er super  Det er sådan nogen nødder halløj, fra nogen sæbetræer eller et eller andet også putter man dem i en lille pose også vasker man med dem i vaskemaskinen. det er billigt, funger perfekt og giver ingen skadeligeting eller sager til NOGEN overhovedet

Har lige søgt på vaskenødder - ingen resultater??

Nå, det kigger jeg lige på, for det skal jeg da bruge - er det nogen man bruger i stedet for sæbe?

Anmeld

14. september 2009

Orkide86

suanne85 skriver:

Vi bruger vaskepulver og skyllemiddel fra Neutral

Og der har ingen problemer været??

Anmeld

14. september 2009

Cris

Zafir skriver:

Babytøj og skyllemiddel=nixen bixen - hvis du spørger mig.

Derudover skyllemiddel for alle, naturen, vores tøj, krop, hud osv. NIXEN BIXEN!!!....

Brug eddike i stedet, det er godt for din vaskemaskine og det er godt for miljøet og det klarer farverne i dit tøj.

Vi har haft nogen debatter om vask, skyllemiddel, vaskenødder osv. hvis du er nysgerrig.

Kombinationen af vaskenødder og eddike giver det blødeste og lækreste tøj 

Jeg havde aldrig hørt om at bruge eddike i stedet for skyllemiddle før jeg kom til DK. Jeg syntes, at det var noget mærkeligt noget. Og så dengang vi begyndte at bruge stofbleer var der flere der sagde, at det var rigtigt godt. Så har jeg selv prøvet og siden den har vi en dunk eddike stående ved siden af vores vaskemiddel   Det fungerer bare så godt!

Anmeld

14. september 2009

FruPudderkvast

ka-ri-na skriver:

har du eller barnets far nogen former for allergier?  hvis ikke så burde jeres barn være bedre stille i forhold til allergi... men igen, det er ikke til at vide...

Nikoline slås med allergi, det giver søvnløse nætter mm... og nu skal vi til børnelæge... vi skal tænke over alle ting i hendes hverdag, alle stoffer hun udsættes for, det kan være hvad som helst eller flere ting der er skyld i allergien.. det er derfor jeg siger at man virkelig skal tænke sig om :0) og for mig er skyllemiddel virkelig u-nødvendigt... vi bruger også eddike

Min kæreste lider af diverse former for allergi, så vi er nogle af dem der skal tænke os om mht. hvad vi udsætter vores søn for..

Med hvad bruger I af vaskemiddel? Og nu spørger jeg måske dumt , men kommer I så eddike i det rum som normalt er beregnet til skyllemiddel? Og man kan slet ikke lugte det i tøjet bagefter?

Anmeld

14. september 2009

Orkide86

Cris skriver:

Jeg havde aldrig hørt om at bruge eddike i stedet for skyllemiddle før jeg kom til DK. Jeg syntes, at det var noget mærkeligt noget. Og så dengang vi begyndte at bruge stofbleer var der flere der sagde, at det var rigtigt godt. Så har jeg selv prøvet og siden den har vi en dunk eddike stående ved siden af vores vaskemiddel   Det fungerer bare så godt!

Det må jeg prøve, tror bare manden vil tænke at jeg er total idiot at putte sådan noget i vaskemaskinen.. hehe

Anmeld

14. september 2009

SmørBlomstens Mor

Saped90 skriver:

Nu bruger vi Neutral herhjemme.. Og tænker at Neutral skyllemiddel vel er fint? Synes bare at tøjet bliver blødere med skyllemiddel..

Jeg bruger også neutral vaskepulver og går udfra at deres skyllemiddel heller ikke indeholder en masse skidt
Jeg synes at det er overflødigt hos os og synes at vores tøj er blødt med eller uden skyllemiddel, derfor bruger jeg det ikke  

Anmeld

14. september 2009

Ni-ko-li-ne

Saped90 skriver:

Min kæreste lider af diverse former for allergi, så vi er nogle af dem der skal tænke os om mht. hvad vi udsætter vores søn for..

Med hvad bruger I af vaskemiddel? Og nu spørger jeg måske dumt , men kommer I så eddike i det rum som normalt er beregnet til skyllemiddel? Og man kan slet ikke lugte det i tøjet bagefter?

vi har prøvet neutral, men for tiden bruger vi Änglamark... den fra Kvickly, Brugsen osv...  og ja så putter vi eddike i det rum til skylle middel bare et par spsk. og nej man kan ikke lugte det.. :0) jeg køber den eddike der ikke er farvet :0)

ja Martin har astmatisk bronkitis og jeg har også haft astma, så Nikoline er eksponeret for allergi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.