Babytøj og skyllemiddel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.556 visninger
43 svar
0 synes godt om
14. september 2009

Orkide86

Hej..
Kan godt være det er et dumt spørgsmål, men kom til sidde og tænke over det..
Bruger i skyllemiddel til jeres babyers tøj? og er der noget skyllemiddel som evt er godt til de små, eller skal man helt la være med bruge det?
Hva er jeres mening?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

SmørBlomstens Mor

Jeg bruger ikke skyllemiddel til min datters tøj Jeg vil ikke risikere at hun får allergier og så synes jeg det er overflødigt

Anmeld

14. september 2009

Honningblomst

Mirjam123 skriver:

Hej..
Bruger i skyllemiddel til jeres babyers tøj? og er der noget skyllemiddel som evt er godt til de små, eller skal man helt la være med bruge det?
Hva er jeres mening?

Undgå så vidt muligt det du kan...skyllemiddel er ikke nødvendigt og meget af det er fyldt med parfume og en masse andre stoffer.
Jeg har aldrig brugt skyllemiddel og vaskepulver er uden parfume...
Knus Eva

Anmeld

14. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Neutral laver skyllemiddel uden parfume osv. - det tænker jeg at bruge til den tid

Anmeld

14. september 2009

Ni-ko-li-ne

Mirjam123 skriver:

Hej..
Hva er jeres mening?

jeg tænker meget over allergi osv... lille baby har ligget inde i maven længe og huden er helt blød, følsom og fin... derfor ønskede/ønsker jeg ikke at bruge flere "stoffer" end højest nødvendigt... vi bruger ikke skyllemiddel og slet ikke til Nikoline´s ting...

det er smart at tænke over heller ikke at bruge vaskepulver med parfume, dvs. vaskepulver der er svanemærket... jeg forestiller mig at det ikke er rart for baby´s lille ny næse at dufte parfume i alle ting....

Anmeld

14. september 2009

FruPudderkvast

SmørBlomstens Mor skriver:

Jeg bruger ikke skyllemiddel til min datters tøj Jeg vil ikke risikere at hun får allergier og så synes jeg det er overflødigt

Nu bruger vi Neutral herhjemme.. Og tænker at Neutral skyllemiddel vel er fint? Synes bare at tøjet bliver blødere med skyllemiddel..

Anmeld

14. september 2009

Orkide86

Jeg skal jo til vaske alt det tøj jeg har til lille pigen inden hun kommer. havde tænkt mig købe neutral vaske pulver.. Men hvis neutral laver skyllemiddel er det vel udmærket eller??

Anmeld

14. september 2009

FruPudderkvast

Mirjam123 skriver:

Jeg skal jo til vaske alt det tøj jeg har til lille pigen inden hun kommer. havde tænkt mig købe neutral vaske pulver.. Men hvis neutral laver skyllemiddel er det vel udmærket eller??

Ja, det var også min tanke.. Så længe det er Astma- og allergimærket, så tror jeg altså sagtens man kan bruge det uden fare for noget..

Anmeld

14. september 2009

Moderator

Babytøj og skyllemiddel=nixen bixen - hvis du spørger mig.

Derudover skyllemiddel for alle, naturen, vores tøj, krop, hud osv. NIXEN BIXEN!!!....

Brug eddike i stedet, det er godt for din vaskemaskine og det er godt for miljøet og det klarer farverne i dit tøj.

Vi har haft nogen debatter om vask, skyllemiddel, vaskenødder osv. hvis du er nysgerrig.

Kombinationen af vaskenødder og eddike giver det blødeste og lækreste tøj 

Anmeld

14. september 2009

Moderator

Zafir skriver:

Babytøj og skyllemiddel=nixen bixen - hvis du spørger mig.

Derudover skyllemiddel for alle, naturen, vores tøj, krop, hud osv. NIXEN BIXEN!!!....

Brug eddike i stedet, det er godt for din vaskemaskine og det er godt for miljøet og det klarer farverne i dit tøj.

Vi har haft nogen debatter om vask, skyllemiddel, vaskenødder osv. hvis du er nysgerrig.

Kombinationen af vaskenødder og eddike giver det blødeste og lækreste tøj 

Vaskenødder????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.