Babytøj og skyllemiddel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

FruPudderkvast

ka-ri-na skriver:

vi har prøvet neutral, men for tiden bruger vi Änglamark... den fra Kvickly, Brugsen osv...  og ja så putter vi eddike i det rum til skylle middel bare et par spsk. og nej man kan ikke lugte det.. :0) jeg køber den eddike der ikke er farvet :0)

ja Martin har astmatisk bronkitis og jeg har også haft astma, så Nikoline er eksponeret for allergi...

Har det så samme funktion som skyllemiddel? Altså at gøre tøjet blødere?

Det må jeg virkelig prøve..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Iliasmor

j bruger skyllemiddel, må indrømme istarten brugte j intet og derefter neutral, men nu kan det godt hænde at j bruger andet skyllemiddel.. men min søn slår ik ud af det.. så intet galt hos mig og bruge det meget lidt

Anmeld

14. september 2009

Vingummien

Mirjam123 skriver:

Og der har ingen problemer været??

Nej overhovedet ikke.

Anmeld

14. september 2009

Orkide86

tror jeg skal prøve det eddike

Anmeld

14. september 2009

Ni-ko-li-ne

Saped90 skriver:

Har det så samme funktion som skyllemiddel? Altså at gøre tøjet blødere?

Det må jeg virkelig prøve..

ja det har samme funktion :0) og så klarer det også farverne lidt :0)

Anmeld

14. september 2009

tascia

har brugt skyllemiddel, brugte bare neutral! men da det ødelægger jeans fx. holdte jeg op med at bruge det

//Natascia som ikke kan fordrage parfumeret vaskepulver...

Anmeld

14. september 2009

Lone Jakobsen

SmørBlomstens Mor skriver:

Jeg bruger ikke skyllemiddel til min datters tøj Jeg vil ikke risikere at hun får allergier og så synes jeg det er overflødigt

helt enig. vi bruger eddike i stedet. og så neutral vaskepulver....ikke kun til børnene men til hele familien.
parfume er overflødigt der og det er ikke sundt for nogen af os.

Anmeld

14. september 2009

FruPudderkvast

ka-ri-na skriver:

ja det har samme funktion :0) og så klarer det også farverne lidt :0)

Det skal prøves! Tusind tak for svar..

Anmeld

14. september 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg bruger kun vaskepulver, da vores Malou Selma slår fuldstændig ud over hele kroppen, hvis der bliver brugt skyllemiddel. - desuden synes jeg at skyllemiddel er overflødigt.
Så jeg ville anbefale og bruge natural eller anden mærket vaskepulver, og ingen skyllemiddel. Men evt eddike...

Anmeld

14. september 2009

Cris

Rosa skriver:

Har lige søgt på vaskenødder - ingen resultater??

Nå, det kigger jeg lige på, for det skal jeg da bruge - er det nogen man bruger i stedet for sæbe?

Hej Rosa, hvis du orker at læse så meget  her er der nogle gamle tråde. I nogle af dem skriver vi om vaskenødder, i andre skriver vi om vaskemiddel (nu er der er flere som spørger om det):

https://www.baby.dk/debat/10961pi1/ordet-er-frit/hvilket-vaskemiddel-og-skyllemiddel-bruger-i.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.