Må dit barn spise nutrilett bar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2015

lineog4

migxher skriver:

Slankeprodukter har intet at gøre i et barns madkasse. Det skidt et jo fyldt med alle mulige tilsætningsstoffer, og så er det jo et slankeprodukt. Så hellere sunde hjemmelavet Muslibar

Ej en god opskrift - 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2015

Mama85

Nej, sådan en proteinbar med diverse ubegribelige ting, får ikke lov til at være en del af mine børns madpakker . 

Anmeld Citér

23. juni 2015

sne190810

Umiddelbart så er ideen med de barer fra Nutrilet at de skal fungere som "meal replacement" - altså et helt måltid. Jeg har prøvet dem før, og jeg syntes de er tunge at komme igennem - så thumbs up hvis der er børn som kan kværne sådan en efter en madpakke :-P 

Men nej, jeg kan ikk e se hvad det har med børn at gøre. 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Anja82

I får lige et samlet tak for svar - altid rart med forskellige vinkler på sagen  

Jo hun må gerne få en müslibar med på madpakke, men min grænse går ved slankeprodukter..

Anmeld Citér

23. juni 2015

Mami

Nej 

det er måltidsbarer ikke bare sunde muslibarer eller agter training (dvs massive mængder protein, enkelte med en smule kreatin) absolut ikke noget børn skal snacke 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Sissel

Absolut ikke.. Her hjemme bliver der serveret rigtig mad, og med det mener jeg mad uden div tilsætningstoffer, kunstige sødemidler og hvad har vi ellers.. Det hører sig ihvertfald ikke hjemme i et barns madkasse. 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Frk.S

Jeg synes ikke du er forkert på den.

Den ville i hvert fald aldrig finde vej til mine børns madkasser. 

Anmeld Citér

23. juni 2015

2721

Nej, jeg syntes det sender et forkert signal.

Anmeld Citér

25. juni 2015

Ciss

Det hører ikke hjemme i et barns madpakke.

Slankemidler er ikke mad.

Nogen gange kan man da godt have behov for at variere madpakken eller skeje lidt ud - men der er så mange andre måder at gøre det på end at sende den slags med ungerne.

I tillæg ønsker jeg virkelig ikke at mine børn skal se på fabriksfremstillede slankeprodukter som noget helt naturligt og ok. Den dag de evn har dårlig selvtillid og en eller anden idiot har kaldt dem tyk, så skal deres naturlige reaktion helst ikke være at begynde at erstatte deres madpakke med en slankebar.

Børn tåler det utroligste - men nogen ting er i mine øjne bare unødvendige.

Anmeld Citér

25. juni 2015

Carina:-)

Spiser det ikke selv så det gør mine rollinger heller ikke.

Synes jeg har læst/ hørt at de slet ikke er sundere end en alm musllibar så jeg ville bare sende sådan en med :) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.