Må dit barn spise nutrilett bar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.051 visninger
41 svar
63 synes godt om
23. juni 2015

Anja82

min datter på 8 spørger jævnligt når vi er ude og handle om hun ikke må få en nutrilett bar med i skole, da et par piger i klassen har det..

Er jeg hel gal på den når jeg ikke kan se hvad er slankemiddelsprodukt til voksne laver i et barns madkasse?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2015

B&J

Nej det måtte mit barn ikke få hvorfor skulle de dog have sådan en med i madkassen, der er meget andet mad der er mere sundt og spænde.

Anmeld Citér

23. juni 2015

Christine

Anja82 skriver:

min datter på 8 spørger jævnligt når vi er ude og handle om hun ikke må få en nutrilett bar med i skole, da et par piger i klassen har det..

Er jeg hel gal på den når jeg ikke kan se hvad er slankemiddelsprodukt til voksne laver i et barns madkasse?

Nej det synes jeg ikke er børnemad.Vil give dig ret 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Diosa85

Anja82 skriver:

Nej synes bestemt ikke du er gal på den. Det er da de forældre der giver deres barn det med som er gal på den. 

Man du ikke give hende en musli bar med i stedet tror du? Ved godt det ikke er sundt men som en lille snack og så hun føler hun er lidt med alligevel måske. 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Skouboe

Det synes jeg ikke, men jeg synes godt at du kan give hende en anden musli- eller protein bar med.

Anmeld Citér

23. juni 2015

God-mor

Anja82 skriver:

Jeg kan ikke se problemet i at hun får sådan en proteinbar. Det er vel bare en sund form for müslibar Men vil ikke sige du er gal på den, fordi du har måske dine grunde til at sige nej. Jeg havde bare købt hende en hvis det betød meget for hende. 

Anmeld Citér

23. juni 2015

ErDetSnartNU

Er en nutriletbar ikke "bare" en slags müslibar hvor müslien ikke er sukker/honningristet og hvor der er mere protein i? I så fald kan jeg ikke se der er noget problem i det - det er da bare et mellemmåltid som mætter bedre end så mange andre ting? Det eneste problem jeg kan for øje på er om barnet kan tåle så meget protein i den alder (er det ikke noget med de ikke kan nedbryde store mængder? ) for hvis barnet ellers har et sundt forhold til mad og den slags tror jeg ikke at et "slankeprodukt" i ny og næ skader deres madopfattelse.

Anmeld Citér

23. juni 2015

lineog4

Var lige inde og læse varedeklaration - nej det måtte ingen af mine børn få med. Der er flere navne end jeg kan huske og sødestoffer. 

Anmeld Citér

23. juni 2015

PernilleogLouis

Ja mit barn må gerne spise proteinbarer og får det også med i skole en gang imellem 

Anmeld Citér

23. juni 2015

migxher

Slankeprodukter har intet at gøre i et barns madkasse. Det skidt et jo fyldt med alle mulige tilsætningsstoffer, og så er det jo et slankeprodukt. Så hellere sunde hjemmelavet Muslibar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.