mor:) skriver:
Tænker hvis din mor ikke er den type bedstemor der elsker at passe men gør det når det er nødvendigt - så er det jo bare sådan det er.
Men jeg synes det er ærgeligt at der er så stor forskel. Kan din dreng mærke/se forskellen? Hvad siger din mir til at du føler din dreng ikke får den samme nære kontakt Efterspørger din dreng at være hjemme hos dem?
Jeg synes det er svært fordi jeg på den ebe side ikke mener man kan pådutte bedsterne at passe men på den anden side kan jeg se problematikken når andre bliver passet.
Jeg ved det simpelthen ikke
har heller ikke selv et tæt forhold til hende da jeg syntes det er meget overflade. Jeg tænker blot hvis hun var, ville hun så ikke selv byde ind i forhold til at være sammen med mit barn ?
har helt samme holdning som dig, bedsteforældrene skal ikke påduttet deres børnebørn og bruger derfor kun pasning hvis det er nødvendigt . Det er det så yderst sjældent så derfor har mit barn ikke det samme forhold og ærligt det gør ski ondt.
han siger ikke så meget men den anden dag blev min søsters børn hentet af olde og min niece løb hende i møde og råbte MIN olde , min OLDE . Jeg var for at hente min dreng og der blev han " sur " og sagde det er ikke kun din olde. Men han er aldrig blevet hentet af hverken min mor eller olde.
måske det bare er mig der ligger mærke til det. Men det er tydeligt der er forskel , til familiekommensammen tar de aldrig kontakt til mit barn.
Og sidst gik olde og sagde der er mit ynglings oldebarn til min søsters barn ( som hun ofte passer )
Anmeld
Citér