Jeg læste det ikke undrende nej. Jeg kan heller ikke se din sammenligning i denne kontekst. For jo det gik op for ts at 1000kr er billigt sluppet - men derfor har ts nu stadig en holdning der hedder: jeg skal slippe så billigt som muligt. Er det ikke det tråden handler om?
Jeg synes det er latterligt at folk ikke længere kan være uenige på en debatside.
Selvfølgelig må man være uenig, jeg er uenig med dig lige nu og der bremser mig ikke 
men trådstarter har sådan set slet ikke ytret han/hun (vi aner jo sådan set ikke hvem det er) ønsket at betale mindst muligt - det er læst ind i er par sætninger der konstaterer det er billigere at betale børnebidrag end skulle betale halvt af alt.
efter den konstatering springer der så en trold op af en æske i form af x antal svar der læser ts har skrevet: jeg vil betale mindst muligt. Og svarene bærer absolut ikke præg af de måske kunne have læst forkert, eller spørgende eller....
Hvad blev der af man er uskyldig end til andet er bevist, og man så lige lader være med at fare i kridt huset. Er svar alla: av, jeg læser det som du helst vil slippe billigst muligt, og det gør mig faktisk lidt arrig, men håber jeg tager fejl, helt umulige? Man skriver det samme men efterlader rum til ts lige kan få lov at forklare før han/hun får en spand koldt vand i hovedet.
og som sagt jeg læste det ikke på samme måde som jer andre, så svaret fra ts kan altså læses forskelligt
Og
fx meningen med tråden udelægger jeg heller ikke på samme måde som dig - læser ikke ts vil slippe så billigt som muligt, men læser et konkret spørgsmål.
Anmeld
Citér