„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Synes os man skal have for øje at nogen kvinder udnytter det... Og derfor kan det for nogen være en sikkerhed fortsat at betale bidraget... End hvis moderen stiller kravene.... Det handler ikke om at man ikke vil betale til barnet...
Jeg har en veninde som lever sammen med en mand, som har to børn fra tidligere... De har 7/7 ordning... Hun ser helst at børnene går i moderigtig tøj og sko... Og hver gang vi er sammen hidser hun sig op over at de skal hive pengene ud af moderen til tingene.... Men hun tænker slet ikke på, om de har samme holdning til om tøjet skal være hummel el H&M tøj, samt at moderen bor alene og dermed kun en indkomst... Selvom de deler 50/50.. Det løber jo op, når alt skal være hummel, kun Bundgaard sko osv...
så taget ud af vores egen situation her i huset...Jeg har en dejlig bonus datter, som indtil for 3 år siden boede ved hendes mor... Her betalte vi bidrag og skulle hun noget udover sport osv, så delte vi 50/50.. Hvilket var/er fair.. Men efter vi har fået datteren boende ser vi kun de 1000kr om mdr... Og ikke en krone til hjælp overhovedet... Og skal lige siges hun kan være en udgift...
Så jeg kan altså sætte mig ind i TS tankegang... Vi kender jo heller ikke til deres samarbejde... Så at drage konklusioner udfra det skrevne, er måske lige overdrevet nok... Og folk herinde er hurtige til at give en, en over nakken....
Anmeld
Citér