Regler for børnepenge ved skilsmisse,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Dyrt, det er da hvad man gør det til.... 

Ja men det i hvert være mere end 1000 om måneden.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2015

Anonym trådstarter

Men det her indlæg handler egentlig også bare kun om regler for børnepenge.,?? Prøv og hold jer til emnet  

Anmeld Citér

10. juni 2015

Sprit25

Kan vi ikke lige prøve at finde kammertonen  bare fordi vi ikke forstår ordvalget kan det uddybes og forklares

Anmeld Citér

10. juni 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Kan vi ikke lige prøve at finde kammertonen  bare fordi vi ikke forstår ordvalget kan det uddybes og forklares

Er er jo ikke noget at forklare? 

Jeg spurgte om nogle kendte til reglerne, også får man kommentarerne om noget helt andet der ikke drejer sig om tråden? Det da mærkeligt? 

Anmeld Citér

10. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Men det her indlæg handler egentlig også bare kun om regler for børnepenge.,?? Prøv og hold jer til emnet  

Og det har jeg svaret på, men din kommentar om at det ville bære billigerea at bare forsætte bb, var ikke skide smart.

Anmeld Citér

10. juni 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Og det har jeg svaret på, men din kommentar om at det ville bære billigerea at bare forsætte bb, var ikke skide smart.

Okay? Hvad kan jeg bruge det til at Du ikke synes det er skide smart? Jeg er da ligeglad med hvad du synes og ikke synes? 

Hold jer nu bare til emnet. Og kom videre, 

Anmeld Citér

10. juni 2015

Mama85

Hold da helt fest..Det er jo et barn det drejer sig om, ved du hvor dyrt det er at have barn?!! og tænk da lige på moderen, hun står med alle udgifterne og skal spises af med 1000,- om måneden..

Anmeld Citér

10. juni 2015

SandraXOXO

Anonym skriver:

Ja, men det kan jo slet ikke betale sig så 

Det vil være billigere og betale børne penge 1000kr om måneden og få alt betalt, de vokser jo hurtig ud af tøjet de små, samt sport osv kan blive en dyr omgang i forhold til at man kan trække en del børnepenge tilbage i skat. 

Ja altså du har nok ret i at det er billigere at betale børnepenge. Men reglerne er at enten betale 50/50 eller betale børnepenge. Man kan ikke slippe for at betale, bare fordi man har barnet lige meget. 

Anmeld Citér

10. juni 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Om det er meget eller lidt, gider jeg ikke blande mig i.

Men det er unægtelig smart at betale børnepenge - netop for skattefordelen. Og hvis SKAT får færre penge, så har børnebidragsyderen måske flere penge mellem hænderne til at højne børnebidraget. Så jeg ville alle dage benytte mig af skattefordelen.

Anmeld Citér

10. juni 2015

Anonym

Sidder og ryster på hovedet over debatten og hvor meget folk farer op over ordvalg, som egentlig er ment 'i sjov' (og pas nu på med at fare op over det også!)

Jeg ville heller ikke gide skrive igen, hvis det var mig. 

Tag det nu roligt og forstå, at vi ikke kan høre hinandens toneleje eller se hinandens mimik, når vi skriver. Giv dog plads til hinanden i stedet for at være så hurtige på aftrækkeren.

Det er et rent hønsehus, det her!

Hilsen mig, der helt er helt op med at spørge noget som helst herinde, men tillader mig at kigge ind i ny og næ.

Og ja, jeg må give nogen ret: tonen er hård. Giv plads til, at man måske burde have formuleret sig anderledes, at man måske ikke har en god dag, at man kan være forskellige.

Spørgsmålet er reelt nok, de fleste svar har ikke noget med sagen at gøre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.