Christine skriver:
Jeg er ret forarget over at nogle foreslår at DU er skyld i at han er forkælet - du skal sgu da ikke være hans mor! Og jeg opfatter det som om du er en sød og hensynsfuld kæreste/kone der måske også gerne ville have fred og fordragelighed og derfor tilbød du at køre efter majs og kylling igen. Det ville slet ikke være rimeligt hvis du skulle det, men det er sgu mandens problem/fejl og ikke din! Jeg fatter ikke at han ikke blev god igen så snart du foreslog det, for han må da kunne se at du virkelig gerne ville gøre ham glad og man skulle tro han kunne se det groteske i hvis du skulle køre igen, for at gøre en voksen mand glad fordi han er blevet sur over manglende majs.
Jeg er til gengæld enig med andre i at han skaber sig fuldstændigt ånddsvagt og det er ikke acceptabelt!
Er der noget andet dybereliggende der kan være årsagen? Sover han for lidt eller spiser for lidt i løbet af dagen så han får humørsvingninger? Er han stresset, presset på job eller lignende eller har i evt generelt problemer i parforholdet?
For ellers så er jeg virkelig i chok over at han bliver sur over så lille en ting.
Har ikke læst alle svar, men måtte lige reagere på at nogen mener DU er skyld i hans forkælethed. I skal jo gerne være ligeværdige og så skal det jo ikke være nødvendigt at opdrage på ham! Han er voksen 
Jeg tror folk hentyder til at hun jo så gerne vil gå ned og købe det han vil have, hvilket gør at han kan fortsætte på den måde, hvis hun hopper og springer for ham. Hvilket gør at han bliver forkælet, fordi han bare kan sige; hent det og det til mig, for ellers bliver jeg sur, Han kunne sku da selv fise ned efter det, hvis det er så vigtigt. Ellers må han have ansvaret for maden.
Selvfølgelig kan hun godt købe der, han ønsker, når hun skal ud og handle, men at tilbyde midt i maden, så havde jeg sku sendt manden af sted selv.
Hvis hun altid har været sådan, så har hun tildels skyld i at han opfører sig som en forkælet møgunge, at tingene bare kommer til ham, når han råber.
Til ts;
Hvis der er noget specielt han vil have, må han sige det når du skal handle, ellers må han selv hente det. Du er ikke hans tjener, og han kan sagtens klare der selv. Du skal sige stop.