Træt af kærestens forkælede holdning!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Nu har jeg igen, igen skuffet kæresten med madlavningen. Vi aftalte pita til aftensmad. Han kommer så ud da min datter og jeg spiser og ser at jeg hat skåret kyllingen forkert efter hvad han mener de skal være. Jeg har skåret dem i for små stykker. Så var der heller ikke majs og det har jeg ganske enkelt ikke købt da han ikke nævnte at han ville have majs. Han brokkede sig og jeg tilbyder endda at køre ud efter majs og ny kylling men nej jeg har "fucked" op i det som han siger og kan ikke vente på at jeg kører ud efter majs og kylling. Så nu sidder han og er sur mens min datter og jeg har spist færdigt.

Det er ikke første gang at han brokker sig. Hvis maden jeg laver f. eks ikke smager som han vil have det kan han finde på at blive sur og gå fra bordet. Så kan min datter og jeg ellers spise selv. Det er også galt hvis jeg har købt en ingrediens med et forkert mærke osv osv. 

For fanden hvor er jeg træt af hans barnlige væremåde og forkælede attitude!!!

Sikke da en NAR!!! Og hvor er det dog synd at din datter skal opleve at du bliver behandlet sådan. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Nu har jeg igen, igen skuffet kæresten med madlavningen. Vi aftalte pita til aftensmad. Han kommer så ud da min datter og jeg spiser og ser at jeg hat skåret kyllingen forkert efter hvad han mener de skal være. Jeg har skåret dem i for små stykker. Så var der heller ikke majs og det har jeg ganske enkelt ikke købt da han ikke nævnte at han ville have majs. Han brokkede sig og jeg tilbyder endda at køre ud efter majs og ny kylling men nej jeg har "fucked" op i det som han siger og kan ikke vente på at jeg kører ud efter majs og kylling. Så nu sidder han og er sur mens min datter og jeg har spist færdigt.

Det er ikke første gang at han brokker sig. Hvis maden jeg laver f. eks ikke smager som han vil have det kan han finde på at blive sur og gå fra bordet. Så kan min datter og jeg ellers spise selv. Det er også galt hvis jeg har købt en ingrediens med et forkert mærke osv osv. 

For fanden hvor er jeg træt af hans barnlige væremåde og forkælede attitude!!!

Jeg fandt mig ikke i den oplevelse. Ganske enkelt fordi mit barn ikke skal lære den opførsel 

Anmeld Citér

2. juni 2015

Loa

Omg er han 14 år?? Hvem filan opfører sig sådan 

Det var da både usandsynlig barnligt men også pisse strengt over for dig.... 

Han lyder sgu som en forkælet teenager der snakker til sin mor.... 

Anmeld Citér

2. juni 2015

Frk.S

What? 

Ej, seriøst så må han da selv lave det. 

Sådan en opførsel var aldrig gået herhjemme. Han lyder godt nok som en forkælet hvalp. Sorry. 

Lad ham begynde at købe ind og lave mad, så får han det da som han vil. 

Anmeld Citér

2. juni 2015

Frk.S

What? 

Ej, seriøst så må han da selv lave det. 

Sådan en opførsel var aldrig gået herhjemme. Han lyder godt nok som en forkælet hvalp. Sorry. 

Lad ham begynde at købe ind og lave mad, så får han det da som han vil. 

Anmeld Citér

2. juni 2015

Bshizzle

SÅ meget enig med hvad de andre skriver! 

Han er virkelig forkælet og lyder som en teenager der stadig bor hjemme med den opførelse! 

Han kan skisme da lave hans egen mad hvis han er så utilfreds! 

Lav maden på DIN måde og nyd den med jeres datters selskab! 

Hvis manden er utilfreds, så kan han køre hjem til Mor/Far og spise 

Den der opførelse var aldrig gået her hjemme... 

Anmeld Citér

2. juni 2015

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Var din mand også sådan??

Han brokkede sig over næsten alt  Nu er det kun en gang imellem 

Anmeld Citér

2. juni 2015

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Du har nok ret men jeg gør det for at undgå skænderi og uvenskab. Og så har han efterhånden næsten fået mig overbevist om at det er mig der er galt på den. Uanset hvad jeg siger eller gør så er det mig der laver fejl. Altså han vender det altid mod mig.

Men hvorfor vil du være sammen med sådan en ? Vil du ha din datter skal se at nogen behandler hendes mor dårligt og at du giver lov til det??

Anmeld Citér

2. juni 2015

ErDuHerIkkeSnart

Tja, som andre skriver:

a) Den var aldrig gået herhjemme. Ikke i et sekund. Vi er vel to vokse om husholdningen? Jeg er ikke din mor, og du viser mig den respekt som jeg også udviser dig - ellers kan du selv finde hoveddøren. 

b) Jeg ville aldrig tillade at mit barn skulle opleve, at hende mor blev sådan behandlet. Barnligt og utaknemmelig, det er hvad det er. 

c) Min mand ville gå sulten i seng og ville derpå med meget store bogstaver få af vide, at den slags opførsel fremadrettet ville betyde, at han kunne pakke sine ting og finde et andet sted at spise aftensmad.

Held og lykke - du kan ikke få banket i bordet hurtigt nok - og jeg tænker at der må være en række andre punkter i jeres forhold, hvor balancen og respekten også trænger til et grundigt eftersyn?

Anmeld Citér

2. juni 2015

B&J

Enig med de andre han må lave mad til sig selv når dit ikke er godt nok! Han burde blive voksen. Så i fremtid laver du mad til dig og jeres barn

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.