Træt af kærestens forkælede holdning!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.215 visninger
48 svar
229 synes godt om
2. juni 2015

Anonym trådstarter

Nu har jeg igen, igen skuffet kæresten med madlavningen. Vi aftalte pita til aftensmad. Han kommer så ud da min datter og jeg spiser og ser at jeg hat skåret kyllingen forkert efter hvad han mener de skal være. Jeg har skåret dem i for små stykker. Så var der heller ikke majs og det har jeg ganske enkelt ikke købt da han ikke nævnte at han ville have majs. Han brokkede sig og jeg tilbyder endda at køre ud efter majs og ny kylling men nej jeg har "fucked" op i det som han siger og kan ikke vente på at jeg kører ud efter majs og kylling. Så nu sidder han og er sur mens min datter og jeg har spist færdigt.

Det er ikke første gang at han brokker sig. Hvis maden jeg laver f. eks ikke smager som han vil have det kan han finde på at blive sur og gå fra bordet. Så kan min datter og jeg ellers spise selv. Det er også galt hvis jeg har købt en ingrediens med et forkert mærke osv osv. 

For fanden hvor er jeg træt af hans barnlige væremåde og forkælede attitude!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2015

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Nu har jeg igen, igen skuffet kæresten med madlavningen. Vi aftalte pita til aftensmad. Han kommer så ud da min datter og jeg spiser og ser at jeg hat skåret kyllingen forkert efter hvad han mener de skal være. Jeg har skåret dem i for små stykker. Så var der heller ikke majs og det har jeg ganske enkelt ikke købt da han ikke nævnte at han ville have majs. Han brokkede sig og jeg tilbyder endda at køre ud efter majs og ny kylling men nej jeg har "fucked" op i det som han siger og kan ikke vente på at jeg kører ud efter majs og kylling. Så nu sidder han og er sur mens min datter og jeg har spist færdigt.

Det er ikke første gang at han brokker sig. Hvis maden jeg laver f. eks ikke smager som han vil have det kan han finde på at blive sur og gå fra bordet. Så kan min datter og jeg ellers spise selv. Det er også galt hvis jeg har købt en ingrediens med et forkert mærke osv osv. 

Jeg gik i madstrjke i 14 dage. Hvis der skulle handles eller laves mad måtte han gøre det  det hjalp 

Anmeld Citér

2. juni 2015

female

Anonym skriver:

1: med sådan en attitude ville min mand straks få lov til at stå for den fremtidige  madlavning.

2: jeg ville blive rasende over, at min datter skulle se sådan en uforskammet opførelse.

3: hjemme ved os er der ikke nogen, der forlader bordet i raseri (navnligt ikke forældrene). Spisetid  er familietid og hyggetid.

Sååå  bed din mand om at opføre sig som en voksen mand og ikke en fem årig dreng, der er dårligt opdraget.

Anmeld Citér

2. juni 2015

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Jeg gik i madstrjke i 14 dage. Hvis der skulle handles eller laves mad måtte han gøre det  det hjalp 

Var din mand også sådan??

Anmeld Citér

2. juni 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ja det er meget simpelt for mig... Lad være med at lav mad!!! 

Herhjemme er vi fælles om madlavningen. Dog på en underlig måde. Han plejer at rydde op og rense grønt, mens jeg tilbereder maden og skærer kød og grønt. Men det er mere fordi han ikke er så dygtig i et køkken, samt det nu efter 8 år er en indgroet vane.

Her hedder det: hvis han ikke kan lide det, må han bare selv lave det.

jeg ville simpelthen ikke finde mig i den opførsel! Tænk hvis jeres datter kopierer den opførsel... hvad det ikke kan ende med. 

Fat mod og gør noget ved det

Anmeld Citér

2. juni 2015

PernilleogLouis

Forstår slet ikke hvorfor du tilbyder at køre ud og købe noget nyt?? Så er du måske også selv lidt skyld i at han er så forkælet 

Anmeld Citér

2. juni 2015

Anonym trådstarter

female skriver:

1: med sådan en attitude ville min mand straks få lov til at stå for den fremtidige  madlavning.

2: jeg ville blive rasende over, at min datter skulle se sådan en uforskammet opførelse.

3: hjemme ved os er der ikke nogen, der forlader bordet i raseri (navnligt ikke forældrene). Spisetid  er familietid og hyggetid.

Sååå  bed din mand om at opføre sig som en voksen mand og ikke en fem årig dreng, der er dårligt opdraget.

Jeg har også tit og ofte sagt at font så må han handle eller lave mad for så kan han kun blive sur på sig selv men det fungerede kun i en uge desværre. Jeg hader virkelig også at vores datter skal se hendes far opføre sig sådan!! At han ikke selv kan se det!! Men jeg har opgivet for jeg kan brokke mig så meget jeg kan han er ligeglad og mega stædig!

Anmeld Citér

2. juni 2015

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Forstår slet ikke hvorfor du tilbyder at køre ud og købe noget nyt?? Så er du måske også selv lidt skyld i at han er så forkælet 

Du har nok ret men jeg gør det for at undgå skænderi og uvenskab. Og så har han efterhånden næsten fået mig overbevist om at det er mig der er galt på den. Uanset hvad jeg siger eller gør så er det mig der laver fejl. Altså han vender det altid mod mig.

Anmeld Citér

2. juni 2015

JH12

Jeg ville NÆGTE at lave mad til ham, også ville jeg kun fokusere på mad til mig selv og min datter .. 

Anmeld Citér

2. juni 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg enig med de andre. Lav kun mad til din datter og dig.... Hold ud! Han må da lære det!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.