Gravide illegale må ikke komme til lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Mettefpigen skriver:

Jaa der var ikk betalt husleje fordi der ingen indkomst var efter sygedagpenge udløb.. og der ikk var andre steder at få penge fra... systemet der ikk hjælper syge borgere ��

Hvad med kontanthjælp?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2015

Mettefpigen

Mom skriver:

Hvad med kontanthjælp?

Nope Heller ikk kh... 

Men det jeg mener er at der er rig mange der står sådan i dk, med lovændring/ fejl mm i deres sager på grund af besparelser, og derfor har jeg det rigtig svært ved at der er penge til at hjælpe mange andre men ikk folk der bor i dk...

Anmeld Citér

27. maj 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Mettefpigen skriver:

Nope Heller ikk kh... 

Men det jeg mener er at der er rig mange der står sådan i dk, med lovændring/ fejl mm i deres sager på grund af besparelser, og derfor har jeg det rigtig svært ved at der er penge til at hjælpe mange andre men ikk folk der bor i dk...

Det forstår jeg ikke, hvorfor kunne de ikke få KH?

Fejl vil altid opstå, så længe det er mennesker som behandler sagerne, og fejlene bliver jo ikke mindre af, at nægte andre hjælp....

Anmeld Citér

27. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mettefpigen skriver:

Du behøver ikk at bruge store bogstaver, jeg kan godt læse det selvom det er småt...

Det er hver sin mening om problemet, men når ma ser sin egen familie blive smidt på gaden uden nogen grund så kan det godt ske at man ændre mening...

Men burde du så ikke vende blikket mod politikkerne - hvorfor de lader det ske? 

Tror du seriøst at det hænger sammen med illegale gravide? 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Mettefpigen

mor:) skriver:

Men burde du så ikke vende blikket mod politikkerne - hvorfor de lader det ske? 

Tror du seriøst at det hænger sammen med illegale gravide? 

Jeg synes det hænger sammen med penge... 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Mettefpigen

Mom skriver:

Det forstår jeg ikke, hvorfor kunne de ikke få KH?

Fejl vil altid opstå, så længe det er mennesker som behandler sagerne, og fejlene bliver jo ikke mindre af, at nægte andre hjælp....

Neej fejlene kan blive mindre ved at der er flere medarbejdere...

Fordi man ikk kan Være syg på kh...

Anmeld Citér

27. maj 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Mettefpigen skriver:

Neej fejlene kan blive mindre ved at der er flere medarbejdere...

Fordi man ikk kan Være syg på kh...

Ikke nødvendigvis, der er bare flere at fordele sagerne imellem, det giver ikke nødvendigvis en bedre kvalitetssikring.

At man ikke kan være syg på KH er jo lovgivning og ikke noget der kan sættes op imod at eventuelt at redde børns liv....

Anmeld Citér

28. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mettefpigen skriver:

Jeg synes det hænger sammen med penge... 

Så du tror at politikerne simpelthen ikke kan finde penge til de ekstra sengepladser og det intet har med prioriteringer at gøre?

Anmeld Citér

28. maj 2015

Ciss

Vores egne betyder i den her sammenhæng  (hvilket du helt sikkert godt ved, men du er blot provokerende ) os der betaler for det danske velfærdssamfund...... 

Sat lidt på spissen:

Enhver som af en eller anden grund ikke betaler skat for tiden skal altså nægtes lægehjælp, scanninger osv?

Den tankegang fører direkte til nedlæggelsen af velfædssamfundet, så vidt jeg kan se.

Anmeld Citér

30. maj 2015

A&F

Barnet er uskyldigt og har ikke selv valgt situationen . Synes det er umenneskeligt at nægte dem adgang til lægen mm. Hvad jeg ønsker for mig selv, ønsker jeg for andre. Et ufødt barn har derfor også ret til en god start på livet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.