SnartMorTil>4 skriver:
Det er også fint DU vil det
der er vi jo så forskellige, men jeg vil ikke have mine skattekroner skal gå til dem. .
nej meget muligt det ikke er børnenes valg, men det er jo forældrenes når de vælger at sætte ind i en ustabil tilværelse , såå potato potato så syntes jeg ikke det er ok, og det er min mening 
Der vil vi to nok aldrig blive enige. Bare det du omtaler som "dem" får alt til at stritte hos mig 
Jeg er stolt af at leve i et land og bidrage til et land, hvor vi har et spændt et sikkerhedsnet ud for ALLE, høje og lave, hvide og sorte. Et sikkerhedsnet der ikke skelner mellem os og dem, men ser mennesker. Og det gør mig faktisk ked af det, at vi har en regering og et folketing, der ikke vil lytte til eksperterne især når det eksperterne udtaler sig om er mennesker.
vi har nok alle ting som vi gerne ville vores skattekroner ikke gik til. Jeg ville fx meget gerne fritages fra at bidrage til kongehuset.
Nu er du så den "heldige" af os to, for du får lov ikke at betale til "dem" og jeg skal betale til kongehuset. Men jeg må indrømme der blev lagt endnu et bræt i ligkisten for Socialdemokratiet for mig når man vil spare de peanuts. Deres udlændinge politik er snerpende til umenneskelig.
Anmeld
Citér