Hvor gamle er Jeres bedsteforældre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2009

SmørBlomstens Mor

Min farfar døde dec. 1996, 76 år gammel, han var syg. Min farmor døde sidste år 81 år gammel og hun var også syg

Min mormor er 74 år og meget aktiv Min morfar er lidt ældre end min mormor (kan ikke huske hans præcise alder, men stadig under 80), han er stadig lidt aktiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

mortilsofieogsara

jeg har min morfar som blev 80 år igår og min farmor som blev 79 år d. 5-10
min mormor mistet jeg d. 16-1 i år og hun blev 73 år,savner hende meget.
min farfar mistet jeg 16-12-08, 5 dage før hans 80 års fødselsdag, hvor han vælte på cykle og står hovedet så meget at han desværre døde af det.
så har været til bisættelse 2 gange inden for meget hårdt tid, så det var en hård tid og kommer over. 

Anmeld

13. september 2009

Amelia<3

Min morfar blev dræbt i krigen, jeg tror at jeg vat 6 år gammel. Mistede min farfar for snart 2 år siden, han blev 77 år. Jeg har min mormor tilbage som er 76 år og min mormor som er 81 år, jeg ser dem ikke så tit da de bor i bosnien

Anmeld

13. september 2009

heaven

hrum..... jeg har stadig min mormor på 72, og så har jeg min farmor og farfar på hhv 81 pg 83.... min "sidste" oldeforældre døde for 5 år siden, mener han var 86 eller deromkring... min morfar døde året efter jeg blev konfirmeret og de andre oldeforældre kan jeg ikke huske hvornår døde... men jeg havde dem alle i 10 klasse....

Jannie

Anmeld

13. september 2009

Plysbjørnen

Min farmor døde i 1990 da hun var 59, min farfar døde 1985 dagen efter hans 59 års fødselsdag. Min Morfar døde i 1980, 58 år gammel.

Men min Mormor er 82 år. og hun lever stadig væk, har lige været oppe og besøge hende i Aalborg. men sker ikke så tit pga de små børn.

Den sidste af min Oldeforældre døde i 1992.

Anmeld

14. september 2009

Miamaja

jeg har ingen bedsteforaeldre paa min side af familien- de er alle dode tidligt. alle dode omkring 50- 60 aars alderen. den sidste,min elskede farmor da jeg var 10.

saa der er kun min mands og de er sidst i 80 erne og meget friske mentalt og fysisk.. super gener. hmm det kunne vaere man skulle foere dem videre

Anmeld

14. september 2009

Heidi.

Eva skriver:

eller hvor gamle blev de??

Min morfar døde i onsdags og jeg synes jo han blev gammel med en alder på snart 89år.
Min farfar døde for 1½ år siden, han blev 87 år...begge de to døde af alderdom...eller det der nu kommer når man bliver gammel.
Min mormor var kun lige blevet 70 år da hun døde for 11 år siden...dejlige smukke kvinde som bare var slidt af at have født 9 børn på 11 år fra hun var 18-29 år...så hendes krop sagde bare stop..sørgeligt og min morfar har savnet hende hver evig eneste dag.
Min farmor er en sej og åndsfrisk gammel dame på snart 91 år og hun bor selv og klarer sig selv...ved det lyder grimt, men hun blomstrede efter min farfar døde....selvom hun er ensom...øv...min dårlige samvittighed..må besøge hende i morgen.
Mærkeligt jeg kun har hende tilbage...
Hvad med Jer andre...hvor mange har I tilbage og får I besøgt dem det i burde..
KNus Eva...som stadig ikke ved om hun tager til bisættelse...svært.

Har desværre ingen tilbage ;( Min farfar døde af prostakræft da jeg var 5½ (husker det som det var i går) Han var 63 år. Min mormor døde da jeg var 10 år, hun var slidt op, et hårdt liv, men vold og druk, hun blev 57 år. Min farmor døde da jeg var 23, Hun var i dialyse, og skulle hofteopereres, opreationen gik godt, men da hun så efterfølgende som i dialyse fik hu små blodpropper i mavetarmsystemet og døde, hun var 78 år. Min morfar døde da jeg var 25, af galloperende lungekræft med metastager til hjernen..
Så der er ingen tilbage..
Det har været hårdt.

Heidi

Anmeld

14. september 2009

louisepigen23

Min mormor er 71 år, min morfar er 76 år, min farmor er 70 år og min farfar er 71 år... De er allesammen i god form... Jeg ved ikke hvordan jeg reagerer når en af dem dør.... det er en helt forfærdelig tanke...

Anmeld

14. september 2009

Suki-ling

Jeg har kun min mormor tilbage,hun blev 92 år i sidste månede Jeg begynder at tro på at hun nok skal opleve at blive 100 år,for hun er en sejlivet gammel dame Hun klare sig selv og fejler intet andet,end at hun er gammel ...

Anmeld

14. september 2009

tascia

jeg har min farmor tilbage som er 85 år. har aldrig mødt min morfar og farfar da de døde før jeg blev født, og min mormor døde for omkring 10 år siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.