Eva skriver:
eller hvor gamle blev de??
Min morfar døde i onsdags og jeg synes jo han blev gammel med en alder på snart 89år.
Min farfar døde for 1½ år siden, han blev 87 år...begge de to døde af alderdom...eller det der nu kommer når man bliver gammel.
Min mormor var kun lige blevet 70 år da hun døde for 11 år siden...dejlige smukke kvinde som bare var slidt af at have født 9 børn på 11 år fra hun var 18-29 år...så hendes krop sagde bare stop..sørgeligt og min morfar har savnet hende hver evig eneste dag.
Min farmor er en sej og åndsfrisk gammel dame på snart 91 år og hun bor selv og klarer sig selv...ved det lyder grimt, men hun blomstrede efter min farfar døde....selvom hun er ensom...øv...min dårlige samvittighed..må besøge hende i morgen.
Mærkeligt jeg kun har hende tilbage...
Hvad med Jer andre...hvor mange har I tilbage og får I besøgt dem det i burde..
KNus Eva...som stadig ikke ved om hun tager til bisættelse...svært.
Har desværre ingen tilbage ;( Min farfar døde af prostakræft da jeg var 5½ (husker det som det var i går) Han var 63 år. Min mormor døde da jeg var 10 år, hun var slidt op, et hårdt liv, men vold og druk, hun blev 57 år. Min farmor døde da jeg var 23, Hun var i dialyse, og skulle hofteopereres, opreationen gik godt, men da hun så efterfølgende som i dialyse fik hu små blodpropper i mavetarmsystemet og døde, hun var 78 år. Min morfar døde da jeg var 25, af galloperende lungekræft med metastager til hjernen..
Så der er ingen tilbage..
Det har været hårdt.
Heidi
Anmeld